Monika Kucharczyk 2 Napisano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2021 w PPK brak kolumn na wydruku listy płac Witam, czy jest możliwe żeby na wydruku listy płac pojawiała się składka i pracownika i pracodawcy? Zaznaczyłam w operacjach na liście w listach kolumn PPK razem, PPK pracodawcy, PPK pracownika a pomimo tego na wydruku pojawia się tylko PPK pracownika. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2021 w PPK brak kolumn na wydruku listy płac Proszę mi powiedzieć jaka jest to wersja programu? W jaki sposób Pani drukuje listę płac? Na standardowym wzorcu Lista płac pełna powinny być ujęte obie składki w kolumnie Podatek. Link to postu
Monika Kucharczyk 2 Napisano 8 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2021 w PPK brak kolumn na wydruku listy płac Dziękuję bardzo za odpowiedź, faktycznie nie zauważyłam że w lewej kolumnie pokazuje się składka pracodawcy. Myślałam że powinno się wszystko pokazać w prawej kolumnie. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 w PPK brak kolumn na wydruku listy płac Bardzo się cieszę, że mogłem pomóc. Dziękuję za odpowiedź, temat zamykam. Link to postu
Polecane posty