Michał S 0 Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 w Rabat w %. nie jest przypisywany z cennika dodatkowego. Witam Problem polega na tym, że rabat przypisany w cenniku dodatkowym do asortymentu nie jest uwzględniony na ofercie. (klient ma przypisany odpowiedni cennik). Ta sytuacja dotyczy wszytkich klientów. Ale tworząc juz nowe zamówienie od klienta jest uwzględniany. Jaką mogę to zmienić w ustawieniach? Poniżej dwa zrzuty obrazujące zrzut z zamówienia od klienta (ZK). rabat jest dodawany automatycznie. zrzut z oferty: rabat nie jest dodawany (klient ten sam) Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 w Rabat w %. nie jest przypisywany z cennika dodatkowego. (edytowane) Faktycznie problem występuje, postaramy się go rozwiązać - wstępnie planujemy naprawę na wersję 15 (wiosennej). Edytowane 19 Października 2016 przez Mateusz Włudyka Link to postu
Polecane posty