Bartosz Roszewski 7 Napisano 12 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2021 w NOWY ADRES E-MAIL W PORTALU BIURA Dzień dobry, Klient poprosił mnie o zmianę adresu mailowego dla portalu biura. Czy to klient musi zmienić najpierw w swoim koncie insert? Czy ja mogę to zrobić w zakładce Komunikacja - Portal Biura, poprzez zakończenie usług Raporty i Dokumenty, i udostępnieniu od nowa, na nowy adres email oczywiście? Czy po tej operacji będzie miał dostęp do wcześniejszych danych oraz udostępnionych tam plików? Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 12 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2021 w NOWY ADRES E-MAIL W PORTALU BIURA Dzień dobry, chciałabym dopytać. Klient chce się logować do Portalu Biura całkiem innym Kontem Insert? A może chodzi o zmianę adresu e-mail używanego do logowania do istniejącego Konta Insert? Jeżeli chodzi o tę drugą opcję, to klient może samodzielnie zmienić ten adres w Koncie. Po zalogowaniu do Konta, wystarczy wybrać Zmień dane konta, a następnie Zmień e-mail (jak na zrzucie dla naszego testowego Konta Insert). Link to postu
Polecane posty