Bartosz Błaszczyk 0 Napisano 19 Października 2021 Udostępnij Napisano 19 Października 2021 w Zapis zamówienia od klienta z przekroczoną liczbą dni spóźnienia (edytowane) Mam problem z nowym uprawnieniem, które ma uniemożliwić użytkownikowi zapis zamówienia od klienta w przypadku, kiedy ten zalega z płatnościami o zadaną liczbę dni, konkretnie chodzi o "Zapis zamówienia od klienta z przekroczoną liczbą dni spóźnienia" Niestety pomimo zabrania użytkownikowi tego uprawnienia i ustawienia na karcie klienta "Maksymalna liczba liczba dni spóźnień" oprócz ostrzeżenia typu "Przekroczono limit dni spóźnienia dla klienta, który wynosi 1 dzień. Aktualna liczba dni spóźnienia: x dni.", użytkownik nadal może zapisać takie zamówienie. Dodam, że Rola, do której użytkownik należy również ma zabrane to uprawnienie. Pytanie czy coś robię źle, czy może jest jednak problem z nadawaniem/odbieraniem tego uprawnienia i w efekcie uprawnienia są jednak inne niż prezentowane? Edytowane 19 Października 2021 przez Bartosz Błaszczyk Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 19 Października 2021 Udostępnij Napisano 19 Października 2021 w Zapis zamówienia od klienta z przekroczoną liczbą dni spóźnienia Proszę o informację, jakie płatności mają Państwo wybrane na dokumencie – najlepiej na zrzucie ekranu. Link to postu
Bartosz Błaszczyk 0 Napisano 19 Października 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2021 w Zapis zamówienia od klienta z przekroczoną liczbą dni spóźnienia Rozumiem, że chodzi o dokument "Zamówienie od klienta" Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 19 Października 2021 Udostępnij Napisano 19 Października 2021 w Zapis zamówienia od klienta z przekroczoną liczbą dni spóźnienia A co się dzieje, jak wprowadzi Pan wartość w zamówieniu? Link to postu
Bartosz Błaszczyk 0 Napisano 19 Października 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2021 w Zapis zamówienia od klienta z przekroczoną liczbą dni spóźnienia Otóż przed dodaniem pozycji na zamówieniu widnieje jedynie ostrzeżenie jak poniżej, natomiast po dodaniu produktu znika nawet ostrzeżenie, stąd dość dziwne zachowanie moim zdaniem. Link to postu
Bartosz Błaszczyk 0 Napisano 19 Października 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2021 w Zapis zamówienia od klienta z przekroczoną liczbą dni spóźnienia Wg mnie problem jest z efektywnymi uprawnieniami. Sprawdziłem i tak jak poniżej, użytkownik nie ma uprawnień - co ważne na zakładce Użytkownika. Natomiast jak sprawdzimy w zakładce UPRAWNIENIA i zobaczymy te same uprawnienia, to tam co innego jest prezentowane i wynika, że niby ma, stąd domniemam, że tu jest problem. Proszę zobaczyć na zrzuty. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 19 Października 2021 Udostępnij Napisano 19 Października 2021 w Zapis zamówienia od klienta z przekroczoną liczbą dni spóźnienia Proszę zweryfikować, czy przy próbie zapisu blokuje dodanie dokumentu mimo znikającego ostrzeżenia, zgodnie z odebranym uprawnieniem. Link to postu
Bartosz Błaszczyk 0 Napisano 19 Października 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2021 w Zapis zamówienia od klienta z przekroczoną liczbą dni spóźnienia Zweryfikowałem, faktycznie jeśli wybierzemy pozycje asortymentu, działa poprawnie, natomiast istniej możliwość zapisania ZK jeśli nie ma pozycji na liście i to wprowadziło mnie w błąd. Dziękuje Link to postu
Polecane posty