Skocz do zawartości

Zapis zamówienia od klienta z przekroczoną liczbą dni spóźnienia

Polecane posty

Mam problem z nowym uprawnieniem, które ma uniemożliwić użytkownikowi zapis zamówienia od klienta w przypadku, kiedy ten zalega z płatnościami o zadaną liczbę dni, konkretnie chodzi o  "Zapis zamówienia od klienta z przekroczoną liczbą dni spóźnienia"

 

Niestety pomimo zabrania użytkownikowi tego uprawnienia i ustawienia na karcie klienta "Maksymalna liczba liczba dni spóźnień" oprócz ostrzeżenia typu "Przekroczono limit dni spóźnienia dla klienta, który wynosi 1 dzień. Aktualna liczba dni spóźnienia: x dni.", użytkownik nadal może zapisać takie zamówienie.

 

Dodam, że Rola, do której użytkownik należy również ma zabrane to uprawnienie.

 

Pytanie czy coś robię źle, czy może jest jednak problem z nadawaniem/odbieraniem tego uprawnienia i w efekcie uprawnienia są jednak inne niż prezentowane?

 

Edytowane przez Bartosz Błaszczyk
Link to postu

Wg mnie problem jest z efektywnymi uprawnieniami. Sprawdziłem i tak jak poniżej, użytkownik nie ma uprawnień - co ważne na zakładce Użytkownika. Natomiast jak sprawdzimy w zakładce UPRAWNIENIA i zobaczymy te same uprawnienia, to tam co innego jest prezentowane i wynika, że niby ma, stąd domniemam, że tu jest problem. Proszę zobaczyć na zrzuty.

image.png.2329799e1df4d0e05233aa508dcec954.png

 

image.png.53b1663cc3d4a2900b561f57e28864c2.png

image.png.682cf40856b0998d1efcb27d592c5a5d.png

image.png.cb19e1cfcab15b3d77c4bc794612c37b.png

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...