Krzysztof Skrzypiec 0 Napisano 30 Października 2021 Udostępnij Napisano 30 Października 2021 w synchronizator Vendero nie działa Witam, W ustawieniach mam zaznaczoną opcję uruchamiaj synchronizator Vendero na tym stanowisku, ale niestety nie synchronizator nie włącza się. Czy próbie ręcznego włączenia SynchronizatoraVendero.exe wyskakuje komunikat: " Program należy uruchomić z parametrami". To chyba stało się po ostatniej aktualizacji Subiekta Nexo pro do wersji 37.0.2 W czym może być problem i jak można sobie z tym poradzić. Miał ktoś podobny problem? Link to postu
Małgorzata Pągowska 0 Napisano 31 Października 2021 Udostępnij Napisano 31 Października 2021 w synchronizator Vendero nie działa mam dokładnie taki sam problem - mnie informuje, aby sprawdzić ważność licencji, która jest ważna do przyszłego roku Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 2 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2021 w synchronizator Vendero nie działa Dzień dobry, do analizy problemu niezbędne będzie przesłanie logów. Zebrane dane proszę przesłać przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem przypisanym do Państwa zgłoszenia: @Krzysztof Skrzypiec INS-466838 @Małgorzata PągowskaINS-708152 Poniżej przesyłam artykuł e-Pomocy technicznej opisujący temat wymaganych do analizy danych. Gdzie zapisują się logi z synchronizacji w vendero? Link to postu
Małgorzata Pągowska 0 Napisano 3 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2021 w synchronizator Vendero nie działa vendero.2021-11-03.log Witam załączam plik Link to postu
Polecane posty