Radomił Ząbik 308 Napisano 3 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2016 w Email i telefon, na liście pracowników Kolumny Email oraz Telefon na liście pracowników, zachowują się bardzo dziwnie. Otóż, dane pokazują się tylko w jednej z dwóch kolumn. Co ciekawe, tego zachowania nie powieliłem na bazie Demo, a tam na koncie szefa, jest jakieś inne okno edycji, może to zależy od tego. W każdym razie, jestem Sobie na liście: Brakuje numeru telefonu, więc wchodzę do edycji i go dopisuję: Po zapisaniu, na liście nadal nie ma mojego numeru telefonu. Wchodzę ponownie w edycję, a tam ten numer jest. Skasowałem więc adres email, który był tam już wcześniej i dodałem go na nowo poniżej: Tadam, na liście jest tylko numer telefonu: Wygląda to tak, jakby pokazywało tylko pierwszy dodany kontakt. Z czego to wynika? Tak jak mówiłem, na bazie Demo wszystko działa, ale tam mam zdecydowanie chyba mniej uprawnień, mimo iż działam na koncie szefa - jedyne co, to tam nie mamy Gestora, to może mieć wpływ. Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 4 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 w Email i telefon, na liście pracowników Faktycznie coś dziwnego się dzieje - postaramy się sprawę rozwiązać maksymalnie do wersji deklaracyjnej. Link to postu
Polecane posty