Paweł Oleksiewicz 0 Napisano 2 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2022 w Wycofaj rozliczenie w Homebanking Witam, Co należy zaznaczyć w uprawnieniach subiekta, aby użytkownik miał aktywne Wycofaj rozliczenie w Homebanking. Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 2 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2022 w Wycofaj rozliczenie w Homebanking 34 minuty temu, Paweł Oleksiewicz napisał: Co należy zaznaczyć w uprawnieniach subiekta, aby użytkownik miał aktywne Wycofaj rozliczenie w Homebanking. Nic, operacja ta nie jest powiązana z uprawnieniami. 34 minuty temu, Paweł Oleksiewicz napisał: Dziękuję z góry za pomoc. Co Pana powstrzymało, aby samodzielnie sprawdzić - ograniczyć uprawnienia użytkownika i sprawdzić efekt w programie (na kopii podmiotu lub demo) ? Link to postu
Paweł Oleksiewicz 0 Napisano 2 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2022 w Wycofaj rozliczenie w Homebanking Panie Danielu widocznie przeglądanie uprawnień i szukanie w internecie nie pomogło. Ograniczanie i dodawanie uprawnień też nie pomogło. Stąd moje pytanie na forum. W mojej ocenie jeśli nie chce Pan pomóc to "zbędne komentarze" proszę zostawić dla siebie, to nie pierwszy arogancki komentarz z Pana strony. Mimo wszystko dziękuję za odzew i życzę miłego dnia. Cytat Nic, operacja ta nie jest powiązana z uprawnieniami. Użytkownik to pole ma szare, użytkownicy o dużych uprawnieniach mają aktywne. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 2 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2022 w Wycofaj rozliczenie w Homebanking (edytowane) Godzinę temu, Paweł Oleksiewicz napisał: Panie Danielu widocznie przeglądanie uprawnień i szukanie w internecie nie pomogło. Ograniczanie i dodawanie uprawnień też nie pomogło. Godzinę temu, Paweł Oleksiewicz napisał: Użytkownik to pole ma szare, użytkownicy o dużych uprawnieniach mają aktywne. Nie przypominałem sobie zależności tej operacji od uprawnień, więc przed odpowiedzią (poświęciłem chwilę czasu i) sprawdziłem, dodałem nowego użytkownika z minimalnymi uprawnieniami, dosłownie z dwoma, pierwsze do uruchomienia Subiekta i drugie do uruchomienia modułu Homebankingu - operacja wycofania rozliczenia jest aktywna. Godzinę temu, Paweł Oleksiewicz napisał: W mojej ocenie jeśli nie chce Pan pomóc to "zbędne komentarze" proszę zostawić dla siebie, to nie pierwszy arogancki komentarz z Pana strony. O czym Pan pisze ? Zadałem proste pytanie (bez sugerowania niczego, bez błędnych i bzdurnych wniosków jak przed chwilą Pan to zrobił), które docelowo miało Panu tylko i wyłącznie pomóc - co aroganckiego jest w próbie "prawdziwej pomocy", próbie pokazania / nauczeniu kogoś jak samodzielnie, szybko i sprawnie poradzić sobie z rozwiązaniem problemu ? Jak widać czasami zapominam, że część użytkowników forum nie chce, aby im pomagać tylko odpowiadać na ich pytania / wykonywać pracę za nich / świadczyć darmowe usługi - czy takie podejście / zachowanie nie jest według Pana aroganckie ? -- Wracają do opisane problemu... Do rozwiązania wielu problemów potrzebne jest powtórzenie problemu, a do tego dane, na których problem jest powtarzalny, więc jak wielu przypadkach zalecam analizę problemu w miejscu jego występowania przez doświadczonego serwisanta. Forum daje bardzo ograniczone możliwości pomocy. Edytowane 2 Lutego 2022 przez Daniel Kozłowski Link to postu
Polecane posty