Skocz do zawartości

Automatyzacja - brak możliwości stworzenia lub edycji automatu bez abonamentu

Polecane posty

Drogie Forum,

 

niedawno Automatyzacja przeszła do dodatkowo płatnego abonamentu. (Przy okazji zupełnie nie rozumiemy dlaczego niezbyt skomplikowana funkcjonalność, która realizowana jest bezpośrednio na serwerze klienta a nie w chmurze ma być płatna ponad standardowy abonament. Pomińmy tę pazerność milczeniem. Żeby Insert nie przesadził...).

 

Niestety przez wprowadzenie abonamentu nie ma już chyba możliwości testowego utworzenia automatu w celu dokładnego sprawdzenia konkretnej funkcjonalności. Czy jest jakakolwiek możliwość utworzenia lub edycji automatu bez abonamentu? Oczywiście bez możliwości uruchomienia.

 

Nie wiemy czy można stworzyć automat, który wysyłałby powiadomienia związane z terminem płatności zobowiązań lub należności.

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez Ignacy Rzecki
błąd w tytule
Link to postu
  • Ignacy Rzecki zmienił tytuł na Automatyzacja - brak możliwości stworzenia lub edycji automatu bez abonamentu

W wersji wiosennej poluzowaliśmy trochę zabezpieczenia i będzie możliwość dodania oraz edycji już istniejących automatów, przy braku abonamentu na moduł Automatyzacja. 
Na chwilę obecną, jeśli pierwszy miesiąc darmowy modułu nie był dla Pana wystarczającym czasem aby przetestować działanie, to może Pan założyć nowy podmiot demo i tam testować bez żadnych ograniczeń.

  • Lubię to 1
Link to postu

Dziękuję za szybką odpowiedź. Dobra zmiana. 👍

 

Czy można stworzyć automat, który wysyłałby powiadomienia e-mail związane z terminem płatności zobowiązań i należności? Np. wysyłka e-mail do klienta o zbliżającym się terminie płatności za fakturę sprzedaży i wysyłka e-mail do naszej księgowości o zbliżającym się terminie zapłaty za fakturę zakupu.

Link to postu
W dniu 7.02.2022 o 09:36, Ignacy Rzecki napisał:

Dziękuję za szybką odpowiedź. Dobra zmiana. 👍

 

Czy można stworzyć automat, który wysyłałby powiadomienia e-mail związane z terminem płatności zobowiązań i należności? Np. wysyłka e-mail do klienta o zbliżającym się terminie płatności za fakturę sprzedaży i wysyłka e-mail do naszej księgowości o zbliżającym się terminie zapłaty za fakturę zakupu.

Modul scenariusze windykacyjne ma taka mozliwosc w dosc szerokim zakresie i od jakiegos czasu dziala w pelni automatycznie:) https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1601,jak-stworzyc-skonfigurowac-i-wykorzystac-scenariusz-windykacyjny-w-programach-serii-insert-nexo.html

  • Lubię to 1
Link to postu

Dziękuję za pomoc. Faktycznie zapomniałem o sprawdzeniu modułu Windykacja. Rozumiem, że jednak tam nie da się wysyłać wiadomości do nas o terminie zapłaty FZ przez nas? Mam nadzieję, że a Automtatyzacji można to zrobić. Niestety teraz nie mam czasu na testy na nowym podmiocie demo.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...