Patryk Skibiński 4 Napisano 10 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2022 w Zmiana hasła do komputera przerwała połączenie subiekta z bankiem ING Witam! Klient ma problem z połączeniem między subiektem nexo a bankiem ING. Po zmianie hasła na komputerze ma problem z bankowością online Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 10 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2022 w Zmiana hasła do komputera przerwała połączenie subiekta z bankiem ING Zmiana hasła nie powinna mieć znaczenia w tym przypadku. Proszę o informację, czy była to zwykła zmiana hasła, czy może też doszło do utworzenia nowego użytkownika w systemie? W pierwszej kolejności jednak zalecam zrestartować komputer, wyciągnąć i ponowne podłączyć token. Link to postu
Patryk Skibiński 4 Napisano 10 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2022 w Zmiana hasła do komputera przerwała połączenie subiekta z bankiem ING Zwykła zmiana hasła, próbowaliśmy od nowa wprowadzić certyfikat i teraz dostajemy informację o niezabezpieczonym połączeniu ssl/TCP Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 10 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2022 w Zmiana hasła do komputera przerwała połączenie subiekta z bankiem ING Proszę o informację, czy chodzi o zmianę hasła użytkownika w systemie operacyjnym, czy aplikacji? Link to postu
Patryk Skibiński 4 Napisano 10 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2022 w Zmiana hasła do komputera przerwała połączenie subiekta z bankiem ING System operacyjny, dlatego wydaje mi się to dość dziwne, certyfikaty ważne do 2023 r. Link to postu
Patryk Skibiński 4 Napisano 11 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2022 w Zmiana hasła do komputera przerwała połączenie subiekta z bankiem ING Panie Przemysławie, mógłby Pan napisać gdzie można znaleźć lokalizację logów połączeń bankowych. Informatyk Z ING prosi o podanie kodu błędu. Dziękuję z góry za szybką odpowiedź! Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 11 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2022 w Zmiana hasła do komputera przerwała połączenie subiekta z bankiem ING Proszę jeszcze przed generowaniem logów bankowości elektronicznej, zweryfikować następujące przypadki: Utworzyć nową konfigurację w Usługi bankowości on-line jako kopię poprzedniej, na istniejących certyfikatach, dodając właściwych użytkowników. Poprawić rachunek bankowy i zmienić w jego konfiguracji Usługę online na nowo utworzoną (ING2 -> ing3). Link to postu
Patryk Skibiński 4 Napisano 11 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2022 w Zmiana hasła do komputera przerwała połączenie subiekta z bankiem ING Nie zadziałało, wie Pan gdzie te logi można znaleźć? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 14 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2022 w Zmiana hasła do komputera przerwała połączenie subiekta z bankiem ING Przesłałem informację w wiadomości prywatnej. Link to postu
Ireneusz Makowski 225 Napisano 17 Marca 2023 Udostępnij Napisano 17 Marca 2023 w Zmiana hasła do komputera przerwała połączenie subiekta z bankiem ING (edytowane) W dniu 10.02.2022 o 12:59, Patryk Skibiński napisał: Zwykła zmiana hasła Była to zmiana hasła z poziomu przystawki Zarządzania komputerem nie podłączonym do domeny (gałąź użytkownicy)? Wyświetlany jest komunikat: Utrata informacji, to między innymi "odpięcie" certyfikatów z konta użytkownika. Nie będzie działać m.in. kwalifikowany podpis elektroniczny. Edytowane 17 Marca 2023 przez Ireneusz Makowski Link to postu
Polecane posty