Skocz do zawartości

Zmiana hasła do komputera przerwała połączenie subiekta z bankiem ING

Polecane posty

Zmiana hasła nie powinna mieć znaczenia w tym przypadku. Proszę o informację, czy była to zwykła zmiana hasła, czy może też doszło do utworzenia nowego użytkownika w systemie?

W pierwszej kolejności jednak zalecam zrestartować komputer, wyciągnąć i ponowne podłączyć token.

Link to postu

Proszę jeszcze przed generowaniem logów bankowości elektronicznej, zweryfikować następujące przypadki:

  1. Utworzyć nową konfigurację w Usługi bankowości on-line jako kopię poprzedniej, na istniejących certyfikatach, dodając właściwych użytkowników.1.png.35014cfa346875917c7a5d5932bfe2df.png
  2. Poprawić rachunek bankowy i zmienić w jego konfiguracji Usługę online na nowo utworzoną (ING2 -> ing3).2.png.381ccde7e5cb7ce1f75f2589a141efc3.png

 

Link to postu
  • 1 rok później...
W dniu 10.02.2022 o 12:59, Patryk Skibiński napisał:

Zwykła zmiana hasła

Była to zmiana hasła z poziomu przystawki Zarządzania komputerem nie podłączonym do domeny (gałąź użytkownicy)?

Wyświetlany jest komunikat:

image.png.6a09fa67103bf8faf74d6da06c2c2a4c.png

Utrata informacji, to między innymi "odpięcie" certyfikatów z konta użytkownika. Nie będzie działać m.in. kwalifikowany podpis elektroniczny.

 

Edytowane przez Ireneusz Makowski
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...