Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 3 Marca 2022 Udostępnij Napisano 3 Marca 2022 w Identyfikacja klientów przy imporcie danych z wyciągu bankowego Podczas importowania operacji bankowych i ich identyfikacji pojawia się problem, gdy rozrachunek jest w euro, a klient wpłacił pln. Program znajduje klienta, ale ze względu na różną walutę nie identyfikuje operacji i trzeba to robić ręcznie. W przypadku kilkudziesięciu operacji jest to uciążliwe. Czy można gdzieś zmienić ustawienia, aby program jednak dopasował operację do klienta, którego przecież rozpoznaje (współczynnik dopasowania 100%)? Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 4 Marca 2022 Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 w Identyfikacja klientów przy imporcie danych z wyciągu bankowego Niestety ze względu na to, że rozrachunki są w różnych walutach, nie ma możliwości skorzystania z automatu. Link to postu
Polecane posty