Skocz do zawartości

Walidowanie rachunków bankowych

Polecane posty

Pośród naszej bazy dostawców posiadamy także dostawców zagranicznych. Rozpoczęliśmy proces uzupełniania ich danych o rachunki bankowe, ale w bardzo wielu przypadkach otrzymujemy ostrzeżenie Rachunek bankowy nie jest w formacie NRB. Przykładowy numer rachunku, który otrzymuje takie ostrzeżenie IBAN: DE70 5001 0900 0020 6590 16. Oczywiście jest on w standardzie IBAN nie NRB i na pewno jest zgodny. Przeszukałem pomoc i ustawienia w kliencie i nie znalazłem informacji o przestawieniu go na IBAN. Jakieś sugestie, pomoc? Jeśli trzeba się pogodzić z tym błędem, to czy nie będziemy mieli problemy z rozrachunkami i wyciągami oraz komunikacją online z bankami?

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
  • 4 miesiące temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...