Robert Ratajczak 2 Napisano 30 Marca 2022 Udostępnij Napisano 30 Marca 2022 w Windows 11 - połączeniem z SUZ problem Czy testował ktoś suz i windows 11? cały czas mam komunikat o braku możliwości nawiązania połączenia z localhost:34412. Testowane przeglądarki firefox, chrome, edge. Brak komunikatu o możliwości dodaniu wyjątku. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 31 Marca 2022 Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 w Windows 11 - połączeniem z SUZ problem Dzień dobry Panie Robercie, Dziękuję za przesłanie zgłoszenia. Mogę potwierdzić, że SUZ, Windows 11 i Subiekt 123 działają. Czy na komputerze nie ma zablokowanych portów lub firewall? Czy postępował Pan zgodnie z poniższą instrukcją? https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1979,subiekt-123-–-konfiguracja-modulu-fiskalizacji.html Link to postu
Robert Ratajczak 2 Napisano 31 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 w Windows 11 - połączeniem z SUZ problem Tak. Postępuje zgodnie z instrukcją. Problemem jest to, że nie wyskakuje komunikat o zaakceptowaniu wyjątku. Jest tylko informacja o braku możliwości nawiązania połączenia z localhost:34412 Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2022 w Windows 11 - połączeniem z SUZ problem (edytowane) Panie Robercie, Proszę o załączenie zrzutów ekranu (mogą być w wiadomości prywatnej): 1) Strony z konfiguracją fiskalizacji oraz co się pojawia po kliknięciu w "przejdź tutaj aby zaakceptować certyfikaty"; 2) Tej samej strony z konfiguracją fiskalizacji, ale w trybie inspektora (wystarczy wcisnąć F12 na klawiaturze). Proszę o sprawdzenie czy na komputerze nie ma firewall oraz czy np. Windows nie zablokował połączenia z SUZ (czasami pojawia się komunikat po instalacji o blokowaniu połączeń) Edytowane 6 Kwietnia 2022 przez Kamil Smuszkiewicz Link to postu
Robert Błądziński 3 Napisano 5 Maja 2022 Udostępnij Napisano 5 Maja 2022 w Windows 11 - połączeniem z SUZ problem W dniu 6.04.2022 o 16:16, Kamil Smuszkiewicz napisał: Panie Robercie, Proszę o załączenie zrzutów ekranu (mogą być w wiadomości prywatnej): 1) Strony z konfiguracją fiskalizacji oraz co się pojawia po kliknięciu w "przejdź tutaj aby zaakceptować certyfikaty"; 2) Tej samej strony z konfiguracją fiskalizacji, ale w trybie inspektora (wystarczy wcisnąć F12 na klawiaturze). Proszę o sprawdzenie czy na komputerze nie ma firewall oraz czy np. Windows nie zablokował połączenia z SUZ (czasami pojawia się komunikat po instalacji o blokowaniu połączeń) Dzień dobry, podepnę się pod pytanie jak skonfigurować fiskalizację w Subiekcie 123? Niestety Nie ma możliwości zainstalowania certyfikatów, ani na Firefox, ani Chrome ani Opera. Przeglądarki wywalaja błędy "Witryna jest nieosiągalna" i nie można dodać żadnych wyjątków. Czy Windows 7 czy 10 bez różnicy. Instrukcja w pomocy jest niestety nieaktualna. Pozdrawiam Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 5 Maja 2022 Udostępnij Napisano 5 Maja 2022 w Windows 11 - połączeniem z SUZ problem Dzień dobry Panie Robercie, Dziękuję za zgłoszenie. Proszę otworzyć Serwer Urządzeń Zewnętrznych i kliknąć "włącz" Współpracę z Subiekt 123. Wtedy na liście procesów w menadżerze zadań powinien być obecny proces odpowiedzialny za komunikacje. Proszę o informację zwrotną czy po włączeniu cos się zmieniło. Link to postu
Robert Błądziński 3 Napisano 9 Maja 2022 Udostępnij Napisano 9 Maja 2022 w Windows 11 - połączeniem z SUZ problem (edytowane) Dzień dobry Panie Kamilu Niestety nie udało się połączyć, z serwerem. Komputer z Windows 7 Pro 32 bit, usługi zainstalowały się zgodnie z sugestią. Ale nie udaje się połączyć z SUZ, tym razem jednak przy próbie pobrania certyfikatów jest inny komunikat. Załączam grafiki z Chrome i Firefoxa oraz zrzut z działających procesów Pozdrawiam PS. przetestowałem i na Windows 10 zadziałało bez problemu. Niestety na Windows 7 nie chce. Pytanie czy może działać czy nie może? Edytowane 9 Maja 2022 przez Robert Błądziński Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 11 Maja 2022 Udostępnij Napisano 11 Maja 2022 w Windows 11 - połączeniem z SUZ problem Panie Robercie, Nie wspieramy już Windows 7 w zakresie obsługi SUZ i Subiekt 123. Problematyczna na tym systemie jest obsługa TLS. Mogę zaproponować przetestowanie rozwiązania opisanego w poniższym artykule dla Windows 7: https://support.microsoft.com/en-us/topic/update-to-enable-tls-1-1-and-tls-1-2-as-default-secure-protocols-in-winhttp-in-windows-c4bd73d2-31d7-761e-0178-11268bb10392 Link to postu
Robert Błądziński 3 Napisano 12 Maja 2022 Udostępnij Napisano 12 Maja 2022 w Windows 11 - połączeniem z SUZ problem Panie Kamilu, dziękuję za odpowiedź. Poinformowałem klienta o konieczności uaktualnienia systemu jeżeli chce korzystać z funkcjonalności drukowania na drukarce fiskalnej w Subiekcie 123. Pozdrawiam Link to postu
Polecane posty