Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 12 Maja 2022 Udostępnij Napisano 12 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 (edytowane) Informujemy, że w dniu 16 maja 2022 wdrożymy nową wersję Subiekta 123. W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: · Dodaliśmy możliwość ustawienia podstawy zwolnienia VAT na dokumencie, · Dostosowaliśmy widok list dokumentów do przeglądarkowej wersji mobilnej, · Ustandaryzowaliśmy wygląd prawego menu, · Wdrożyliśmy nowy sposób obsługi powiadomień i komunikatów, · Poprawiliśmy znane błędy i problemy; · Dodatkowo w kwietniu bieżącego roku opublikowaliśmy nową wersją JPK_FA w wersji 4. Edytowane 27 Marca 2023 przez Kamil Smuszkiewicz Link to postu
Sabina Błędzińska 0 Napisano 16 Maja 2022 Udostępnij Napisano 16 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Dzień dobry, świetnie, że rozwijacie wasze oprogramowanie, a czy poprawiliście także problem z wyświetlaniem logo na fakturach? Odkąd używamy Subiekta, co aktualizacja powraca problem z brakiem logo na fakturze w polu do tego przeznaczonym. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 16 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Dzień dobry Pani Sabino, Proszę na nowo wgrać plik z grafiką. Powinno działać. Link to postu
Wiesław Ciupak 0 Napisano 17 Maja 2022 Udostępnij Napisano 17 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Dzień dobry, w konfiguracji jest możliwość zmiany ustawień wydruku, np. szerokości kolumn na fakturach. A czy jest opcja zmiany wysokości wierszy lub powiększenia czcionki? Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby w przyszłości wprowadzono takie możliwości. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 17 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Dzień dobry Panie Wiesławie, Dziękuję za przesłanie sugestii. Może nie w najbliższej przyszłości, ale mamy na uwadze zmianę mechanizmu generowania wydruków z możliwością większej konfiguracji. Link to postu
Zbigniew Sztymelski 0 Napisano 18 Maja 2022 Udostępnij Napisano 18 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Dzień dobry mam pytanie odnośnie KseF. Kiedy będzie można liczyć na integracje Państwa systemu z KseF? Dziękuje za odpowiedź. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 18 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Dzień dobry Panie Zbigniewie, Dziękuję za przesłanie pytania. Jeżeli upewnimy się, że rządowy system do wystawiania faktur (KSeF) działa stabilnie, to planujemy w drugiej połowie bieżącego roku, bliżej IV kwartału, udostępnić możliwość wystawiania dokumentów w KSeF. W osobnych komunikatach poinformujemy o wdrożeniu rozwiązania. Link to postu
Mateusz Lorych 0 Napisano 22 Maja 2022 Udostępnij Napisano 22 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Witam, W aktualizacji zmieniono grafikę płatności faktury wyświetlane na liście z kropek (zielonych lub czerwonych) na "rękę". Wcześniej na liście faktur sprzedażowych można było klikając "kropkę" zaznaczyć fv jako zapłaconą, teraz nie ma takiej możliwości. Można przywrócić tę funkcję? pozdrawiam Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 23 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 22 godziny temu, Mateusz Lorych napisał: W aktualizacji zmieniono grafikę płatności faktury wyświetlane na liście z kropek (zielonych lub czerwonych) na "rękę". Wcześniej na liście faktur sprzedażowych można było klikając "kropkę" zaznaczyć fv jako zapłaconą, teraz nie ma takiej możliwości. Można przywrócić tę funkcję? Dzień dobry Panie Mateuszu, Dziękuję za przesłanie pytania. Została zmieniona tylko ikona, sama funkcjonalność pozostała. Dalej z poziomu listy dokumentów można zaznaczyć fakturę jako opłaconą. Wystarczy kliknąć na czerwoną "rękę". Link to postu
Dariusz Masłoń 0 Napisano 23 Maja 2022 Udostępnij Napisano 23 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 W dniu 12.05.2022 o 08:48, Kamil Smuszkiewicz napisał: Informujemy, że w dniu 16 maja 2022 wdrożymy nową wersję Subiekta 123. W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: · Dodaliśmy możliwość ustawienia podstawy zwolnienia VAT na dokumencie, · Dostosowaliśmy widok list dokumentów do przeglądarkowej wersji mobilnej, · Ustandaryzowaliśmy wygląd prawego menu, · Wdrożyliśmy nowy sposób obsługi powiadomień i komunikatów, · Poprawiliśmy znane błędy i problemy; · Dodatkowo w kwietniu bieżącego roku opublikowaliśmy nową wersją JPK_FA w wersji 4. Dzień dobry Czy rozważali Państwo dodanie funkcji umieszczania większej ilości obrazów na fakturze? Mam na myśli różnego rodzaju pieczątki, podpisy itd. Samo logo jest ok, ale jak dla mnie to za mało Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 23 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 46 minut temu, Dariusz Masłoń napisał: Czy rozważali Państwo dodanie funkcji umieszczania większej ilości obrazów na fakturze? Dzień dobry Panie Dariuszu, Dziękuję za przesłanie pytania. Rozważaliśmy więcej opcji przy konfiguracji wydruku, natomiast w związku z nadchodzącymi zmianami prawnymi temat będziemy musieli ponownie przeanalizować. Link to postu
Natalia Kwiatkowska 0 Napisano 24 Maja 2022 Udostępnij Napisano 24 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Dzień dobry, od ponad tygodnia mam problem ponieważ logując się na swoje konto nie jestem w stanie przejść do Subiekt123, strona w ogóle mi się nie wyświetla, nie mam dostępu do swoich faktur, nie mogę wystawiać kolejnych i trwa to już ponad tydzień! Zgłaszałam problem jednak nie mam odpowiedzi ponad nr zgłoszenia i dodatkowe pytania o przeglądarkę itp., na które już odpowiedziałam. PROSZĘ O POMOC I PRZYWRÓCENIE FUNKCJONALNOŚCI Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 24 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Dzień dobry Pani Natalio, Dziękuję za przesłanie zgłoszenia. Przesłaliśmy nasze pytania i nie otrzymaliśmy wypełnionego formularza odpowiedzi. Wskazówki związane z przeglądarką i systemami są dla nas istotne. Proszę o podanie wersji przeglądarki, na której jest otwierany Subiekt 123. Może być to problem starej wersji, np. Safari 13 już nie jest wspierane i wymagana jest instalacja innej przeglądarki, np. Google Chrome w aktualnej wersji. Link to postu
Natalia Kwiatkowska 0 Napisano 24 Maja 2022 Udostępnij Napisano 24 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Odpowiedź uzyskali Państwo ode mnie 20-go maja, wysłałam odpowiedź na wszystkie zadane pytania. proszę o natychmiastową pomoc bez dalszej zwłoki, program jest płatny i powinien działać, a nie utrudniać mi pracę i dostęp do moich dokumentów fakturowych- wszystko jest zapisane w tym panelu, do którego nie mam dojścia. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 24 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Pani Natalio, Staramy się pomóc rozwiązać problem. Otrzymaliśmy pierwsze zgłoszenie dotyczące Subiekta 123 i w odpowiedzi zadaliśmy kilka pytań, aby znaleźć rozwiązanie. W wiadomości była prośba o odpowiedź w formularzu kontaktowym. Sprawdziliśmy i nie otrzymaliśmy odpowiedzi na pytania. proszę o informację dotyczące systemu i wersji przeglądarki. Jak wspomniałem, może być problem ze starszą wersją Safari 13, która wymaga aktualizacji albo będzie konieczność użycia innej przeglądarki w aktualnej wersji. Link to postu
Natalia Kwiatkowska 0 Napisano 24 Maja 2022 Udostępnij Napisano 24 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 KOPIUJĘ ODPOWIEDZI TUTAJ PONIEWAŻ WIDZĘ, ŻE DROGĄ MAILOWĄ NIC DO PAŃSTWA NIE TRAFIA, TO DZIWNE, ŻE JA DOSTAJĘ OD WAS MAILA, NA KTÓREGO ODPOWIADAM,A. WY MOJEGO NIE DOSTAJECIE 1. W jakiej dokładnie wersji jest przeglądarka? Przeglądarka Safari Wersja 13.1.2 (13609.3.5.1.5) 2. W innej przeglądarce jest tak samo? Tak, jest tak samo, w przeglądarce np. Chrome. 3. Wyczyszczenie danych przeglądania coś zmienia? ABSOLUTNIE NIC TO NIE ZMIENIŁO 4. Co dzieje się po uruchomieniu przeglądarki w trybie prywatnym (in private/incognito)? ta sama historia, loguję się na panel, ale po kliknięciu w Subiket123, a by przejść do faktur strona się w ogóle nie ładuje. Link to postu
Maria Rak 0 Napisano 24 Maja 2022 Udostępnij Napisano 24 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Zgłaszam taki sam problem nie moge sie zalogowac do subiekta 123 Chciałam udostępnić klientowi Subiekta123, niestety chyba zrobiłam błąd, że dodałam firmę(klienta) do konta INSERT. Gdy zorientowałam się, że to nie tak usunęłam tą firmę do z konta INSERT a następnie dodałam na swoim koncie (koncie Biura) klienta biura i wysłałam mu zaproszenie do Subiekt123, on zaś nie może może nic zrobić gdyż dostał komunikat, że nie posiada uprawnień administratora firmy, co mogę z tym zrobić???jak to naprawić?? Link to postu
Natalia Kwiatkowska 0 Napisano 25 Maja 2022 Udostępnij Napisano 25 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Czy zaczną Państwo działać sprawniej, program jest płatny i jego wykupienie wiąże się z Państwa strony zapewnieniem funkcjonowania programu, czekam na rozwiązanie problemu kolejny dzień i nie mam dostępu do swojego panelu z fakturami. PILNE!! Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 25 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 22 godziny temu, Natalia Kwiatkowska napisał: KOPIUJĘ ODPOWIEDZI TUTAJ PONIEWAŻ WIDZĘ, ŻE DROGĄ MAILOWĄ NIC DO PAŃSTWA NIE TRAFIA, TO DZIWNE, ŻE JA DOSTAJĘ OD WAS MAILA, NA KTÓREGO ODPOWIADAM,A. WY MOJEGO NIE DOSTAJECIE 1. W jakiej dokładnie wersji jest przeglądarka? Przeglądarka Safari Wersja 13.1.2 (13609.3.5.1.5) 2. W innej przeglądarce jest tak samo? Tak, jest tak samo, w przeglądarce np. Chrome. 3. Wyczyszczenie danych przeglądania coś zmienia? ABSOLUTNIE NIC TO NIE ZMIENIŁO 4. Co dzieje się po uruchomieniu przeglądarki w trybie prywatnym (in private/incognito)? ta sama historia, loguję się na panel, ale po kliknięciu w Subiket123, a by przejść do faktur strona się w ogóle nie ładuje. Dzień dobry Pani Natalio, Dziękuję za przesłanie odpowiedzi na nasze pytania. Jak wspomniałem problemem jest starsza wersja przeglądarki internetowej, sprzed kilku lat. Wersja powinna być nowsza niż Safari 13. Podobnie z przeglądarką Google Chrome, powinna być aktualna. Jeżeli nie uda się zaktualizować przeglądarek, to powinniśmy w dniu jutrzejszym opublikować poprawkę do programu (nad którą dzisiaj pracowaliśmy), która pozwoli na korzystanie z Subiekt 123 w Safari 13. Jednak proszę mieć na uwadze, że z czasem będzie konieczność aktualizacji. Nasz program działa w przeglądarkach, wystarczy uruchomić go na innym dowolnym urządzeniu, w tym mobilnym, żeby był dostęp do zapisanych dokumentów. Jak wcześniej napisałem, to staramy się pomóc w przypadku zgłoszeń. W wiadomości z pytaniami prosiliśmy o przesłanie odpowiedzi przez formularz, nie jako odpowiedź na wiadomość. W przyszłości pomoże nam to usprawnić komunikację. Link to postu
Dorota Cieślar 5 Napisano 26 Maja 2022 Udostępnij Napisano 26 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 W dniu 23.05.2022 o 09:12, Kamil Smuszkiewicz napisał: Dzień dobry Panie Mateuszu, Dziękuję za przesłanie pytania. Została zmieniona tylko ikona, sama funkcjonalność pozostała. Dalej z poziomu listy dokumentów można zaznaczyć fakturę jako opłaconą. Wystarczy kliknąć na czerwoną "rękę". Dzień dobry, czy taka funkcjonalności zostanie dodana również do wydatków? Przy odznaczaniu zapłaty wydatku, który został wysłany do księgowości pojawia się komunikat, że dany dokument został już przekazany do księgowości lub ujęty w pliku JPK i czy na pewni chcę go ponownie zapisać. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 27 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Dzień dobry Pani Doroto, Mamy w planach dodanie ułatwienia, tak aby z poziomu listy wydatków oznaczać opłacenie dokumentu. Link to postu
Emil Waśkowski 0 Napisano 29 Maja 2022 Udostępnij Napisano 29 Maja 2022 w Aktualizacja 2022.05 Wykonuję wedle instrukcji Chcesz zamienić mikroSubiekta na Subiekta 123. Wystarczy kilka prostych kroków: Zaloguj się do Konta InsERT. Przejdź do zakładki Moje produkty i skorzystaj z opcji Zarejestruj numer licencji. Wprowadź numer licencji (otrzymany kod) oraz uzupełnij wymagane dane. Następny krok należy do nas. Zweryfikujemy Twoją licencję, czyli sprawdzimy, czy możesz przejść na Subiekta 123 bezpłatnie. Po akceptacji otrzymasz wiadomość, że już możesz logować się do aplikacji Subiekt 123. Wtedy też otrzymasz link do formularza, przez który można zgłosić się po bezpłatny moduł fiskalizacja. Zatrzymuję się na pkt. 2, ponieważ nie wiem, jak otrzymać kod z numerem licencji. Nigdzie nie widzę "przycisku", który inicjowałby procedurę uzyskania takiego kodu. Wpisałam kod obecnego mikroSubiekta - myślałam, że po tym numerze będzie sprawdzane, czy mogę uzyskac za damo Subiekta123. Wyskakuje komunikat - podany numer licencji jest już zarejestrowany. Co należy zrobić, żeby uzyskać ten kod? Link to postu
Dariusz Masłoń 0 Napisano 1 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2022 w Aktualizacja 2022.05 Dzień dobry. Być może ten problem został już zgłoszony. Na fakturze nie wyświetla mi opisu pozycji, którą wpisuję w programie. Bez tego część moich faktur nie ma sensu. Bardzo proszę o podpowiedź co zrobić... Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 1 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2022 w Aktualizacja 2022.05 Godzinę temu, Dariusz Masłoń napisał: Dzień dobry. Być może ten problem został już zgłoszony. Na fakturze nie wyświetla mi opisu pozycji, którą wpisuję w programie. Bez tego część moich faktur nie ma sensu. Bardzo proszę o podpowiedź co zrobić... Dzień dobry Panie Dariuszu, Proszę w konfiguracji wydruku, na wybranym dokumencie ustawić widoczność kolumny. Możliwe, że jest ona ustawiona jako niewidoczna. Link to postu
Adam Niedźwiedź 0 Napisano 26 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2022 w Aktualizacja 2022.05 (edytowane) Przydałaby się możliwość podczas wydruku zbiorczwgo faktur wybrania wzorca wydruku. Edytowane 26 Czerwca 2022 przez Adam Niedźwiedź Link to postu
Polecane posty