Łukasz F 13 Napisano 23 Maja 2022 Udostępnij Napisano 23 Maja 2022 w Nazwa państwa w adresie do wysyłki (edytowane) Witam, Nexo zaciąga ze sklepu internetowego i wpisuje nazwę państwa w dokumencie ZK w adresie do wysyłki. Sytuację tę obrazuje w załączniku. Czy można w jakikolwiek sposób zablokować, aby program tego nie robił? Administratorzy sklepu twierdzą, że wina takiej sytuacji nie leży po ich stronie, a po stronie Subiekta. Edytowane 23 Maja 2022 przez Łukasz F Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 24 Maja 2022 Udostępnij Napisano 24 Maja 2022 w Nazwa państwa w adresie do wysyłki Dzień dobry, proszę ręcznie dodać taki sam dokument ZK i zerknąć, czy nadal jest to samo oraz sprawdzić w danych KL, jak jest wpisany adres. Być może przy dodawaniu KL z tego sklepu internetowego dane zostały błędnie zsynchronizowane w adresie? Link to postu
Łukasz F 13 Napisano 24 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2022 w Nazwa państwa w adresie do wysyłki Przy wprowadzaniu ręcznym problem ten nie występuję. W wypadku KL widok wygląda jak na załączniku. Pytałem o ten problem administratorów zajmujących się synchronizacją Nexo ze sklepem internetowym. Odpowiedzieli, następuąco: "W przypadku kodu kraju pobierany jest z AtomStore’a i to powinno działać prawidłowo bo próbujemy pobrać tzw isoCode z Nexo i na tej podstawie ustawiamy odpowiednią nazwę kraju z bazy danych Nexo. To, że na końcu jest kraj Polska to tak ma być bo to robi Nexo". Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 25 Maja 2022 Udostępnij Napisano 25 Maja 2022 w Nazwa państwa w adresie do wysyłki Jeśli autorzy rozwiązania twierdzą, że jest to błąd programu, to zalecam zgłoszenie go bezpośrednio do nas i pokazanie kodu tego rozwiązania, co pozwoli na jakąkolwiek ocenę problemu. W tym momencie z otrzymanych informacji można stwierdzić, że problem występuje po stronie rozwiązania własnego, gdyż przy ręcznym dodawaniu potwierdził Pan, że jest w porządku. Link to postu
Polecane posty