Skocz do zawartości

Wydruk ewidencji środków trwałych.

Polecane posty

Prosiłbym jako pierwszą czynność spróbować przejść do Programu serwisowego nexo i uruchomić Konserwację bazy danych pod prawym przyciskiem myszki. Oczywiście na bazie, przy której występuje wspomniany komunikat.

 

Czy po tego typu operacji komunikat nadal występuje?

 

Jeżeli tak, to poprosiłbym jeszcze o podrzucenie pliku ERROR z dnia, kiedy wystąpił problem z poniższego folderu:

 

C:\Users\nazwa użytkownika\AppData\Local\InsERT\Logs

 

Folder AppData jest folderem ukrytym, więc należałoby uruchomić w systemie Windows wyświetlanie tego typu folderów. Oczywiście "nazwa użytkownika" jest faktycznie nazwą użytkownika, na którego logujemy się do systemu Windows.

 

Plik o którym mowa prosiłbym o wysłanie albo wiadomością prywatną do mnie, albo na mail office@insert.com.pl.

Link to postu

Po analizie logów z programu wygląda na to, że problem występuje ze względu na specyficzne nadanie numeru ewidencji środków trwałych.

 

Należałoby sprawdzić, przechodząc na Środki trwałe w programie, czy przypadkiem w polu Numer ewidencyjny na dowolnym środku nie jest wprowadzona wartość inna niż cyfra. Na przykład taka, jak ta wskazana poniżej.

 

001.jpg

 

Jeżeli tak, to takie znaki należałoby by usunąć. Do wersji 13 problem ten zostanie rozwiązany.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...