Skocz do zawartości

Problem ze skrzynkami pocztowymi po aktualizacji nexo

Polecane posty

Dzień dobry.

 

Od czasu ostatniej aktualizacji Gestor Nexo Pro maile nie przychodzą na podpiętą skrzynkę 365 podłączoną w programie. Ze skrzynkami IMAP problemu nie ma. Jak wchodzimy w konfigurację skrzynki i i sprawdzamy konfigurację - pokazuje, że konfiguracja jest prawidłowa, lecz po chwili ponownie wchodząc w sprawdzenie konfiguracji pojawia się komunikat o nieprawidłowej konfiguracji i tak w koło.

Komunikat, jaki ciągle się pojawia u Użytkownika to:

Wystąpił błąd: Uwierzytelnianie na serwerze nie powiodło się. Sprawdź w konfiguracji konta, czy nazwa użytkownika i hasło są poprawne (Screen w załączeniu). W efekcie wiadomości nie przychodzą na Skrzynkę pocztową w nexo.

 

Dodam, że od dwóch lat skrzynka była podłączona do programu i funkcjonowała prawidłowo - problem wystąpił po ostatnich aktualizacjach. Prośba o pomoc.

Błąd poczty nexo.PNG

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...