Skocz do zawartości

Uruchamianie Insert nexo - aktualizacja do najnowszej wersji "Aktualizuj i uruchom" - KOMUNIKAT "ODMOWA DOSTĘPU"

Polecane posty

Przy uruchomieniu podmiotu (każdego!) przez opcję "Aktualizuj i uruchom" otrzymuję komunikat "odmowa dostępu" - nie mogę zaktualizować programu na danym podmiocie ani programu jako takiego (pobrałam i zainstalowałam plik instalacyjny aktualizacji 41.0.1 i nic!) - nie mogę więc pracować na nowych parametrach a właśnie liczę wypłaty czerwcowe wypłacone w lipcu - więc po zmianie stawki podatku :(  I mam problem. Poniżej screen z tego co się dzieje. I co robić? Może ktoś miał już podobny problem i wie co robić? Pozdrawiam!

2022-07-10 INSERTNEXO nie aktualizuje podmiotu do wersji 41.png

Link to postu

Problem spowodowany jest brakiem dostępu do jakiegoś katalogu/pliku przy kopiowaniu plików nowej wersji. Proszę wejść w podmiot bez aktualizacji i podesłać do mnie na priv dane diagnostyczne - postaramy się sprawdzić, gdzie brakuje dostępu - lub skontaktować się z informatykiem, który zweryfikuje te dane.

Link to postu

Dziękuję za odpowiedź. Na razie dane do wyliczeń płac zmieniłam ręcznie, na szczęście zaktualizowały się parametry. Ale oczywiście problem z aktualizacją pozostaje.

Dotyczy on wszystkich podmiotów, nie tylko jednego.

Rozumiem, że przesłanie danych na "priv" to ich przesłanie na bezpieczny mail tutaj ze strony forum, na Pana kontakt z Insert i że jest to bezpieczne?

Zaraz przygotuję dane.

Pozdrawiam Edyta

Link to postu

Udało mi się zaktualizować jeden podmiot. W trakcie pracy na podmiocie otrzymałam powiadomienie o dostępnej aktualizacji i wykonałam ją z poziomu otwartego podmiotu. Taka aktualizacja powiodła się! Natomiast nadal zmieniając podmiot i wciskając "Aktualizuj i uruchom" otrzymuję komunikat "odmowa dostępu"

Link to postu

Przyczyną jest zmiana uprawnień do folderu C:\ProgramData\Microsoft\Crypto\RSA\MachineKeys 

Dostęp do tego folderu jest potrzebny podczas podpisywania pliku InsERT.Moria.ModelDanych.dll, który jest generowany na nowo przy dodawaniu pól własnych lub aktualizacji podmiotu. 

Rozwiązaniem jest poprawa tych uprawnień. Należy w tym celu wejść we Właściwości wspomnianego folderu, w zakładce Zabezpieczenia kliknąć "Zaawansowane" i dla użytkownika "Wszyscy" ustawić takie uprawnienia, jak na załączonym zrzucie ekranu, tj. listowanie zawartości folderu, odczyt i zapis, tworzenie plików i folderów oraz odczyt uprawnień."

image.png.e75f930b1cd850bd1f55852048c06ff7.png

Link to postu
  • 5 miesięcy temu...

Podepnę się, bo temat być może(?) spokrewniony.

Z poziomu biura nexo zleciłem konwersję baz danych klientów do najnowszej wersji.

Na pierwszym podmiocie na którym operacja była wykonywana, została zakończona sukcesem.

W każdym kolejnym podmiocie, również po restarcie programu, niezależnie od wybrania kopii zapasowej serwerowej czy w programie, pojawia się taki komunikat:
Odmowa dostępu do ścieżki „C:\Users\xxxxx\AppData\Local\InsERT\Deployments\Nexo\Z****** A*******2fe1a41563c044be\Binaries\BouncyCastle.Crypto.dll”.
Co z tym począć?

Link to postu

Dzień dobry. Rozpoczynam pracę z Nexo pro. Mam rolę administratora, przeniosłam podmiot z GT i przenieśli się pracownicy. Mają nadane uprawnienia i role. Nadane hasło. Mimo tego nie mogą się zalogować - brak uprawnień do uruchomienia programu.

Link to postu
47 minut temu, Aleksandra Popławska napisał:

Dzień dobry. Rozpoczynam pracę z Nexo pro. Mam rolę administratora, przeniosłam podmiot z GT i przenieśli się pracownicy. Mają nadane uprawnienia i role. Nadane hasło. Mimo tego nie mogą się zalogować - brak uprawnień do uruchomienia programu.

Dzień dobry, problem może dotyczyć braku odpowiednich uprawnień w systemie nexo. Na przyszłość, jeśli problem nie jest związany z istniejącym wątkiem to proszę założyć nowy wątek na forum.

uruchom.thumb.png.f7930a88803bd15cfd96910c1af586ac.png

  • Lubię to 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...