Ewa Natalie 4 Napisano 10 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2022 w Uruchamianie Insert nexo - aktualizacja do najnowszej wersji "Aktualizuj i uruchom" - KOMUNIKAT "ODMOWA DOSTĘPU" Przy uruchomieniu podmiotu (każdego!) przez opcję "Aktualizuj i uruchom" otrzymuję komunikat "odmowa dostępu" - nie mogę zaktualizować programu na danym podmiocie ani programu jako takiego (pobrałam i zainstalowałam plik instalacyjny aktualizacji 41.0.1 i nic!) - nie mogę więc pracować na nowych parametrach a właśnie liczę wypłaty czerwcowe wypłacone w lipcu - więc po zmianie stawki podatku I mam problem. Poniżej screen z tego co się dzieje. I co robić? Może ktoś miał już podobny problem i wie co robić? Pozdrawiam! Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 11 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2022 w Uruchamianie Insert nexo - aktualizacja do najnowszej wersji "Aktualizuj i uruchom" - KOMUNIKAT "ODMOWA DOSTĘPU" Problem spowodowany jest brakiem dostępu do jakiegoś katalogu/pliku przy kopiowaniu plików nowej wersji. Proszę wejść w podmiot bez aktualizacji i podesłać do mnie na priv dane diagnostyczne - postaramy się sprawdzić, gdzie brakuje dostępu - lub skontaktować się z informatykiem, który zweryfikuje te dane. Jak wygenerować dane diagnostyczne? Link to postu
Ewa Natalie 4 Napisano 11 Lipca 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2022 w Uruchamianie Insert nexo - aktualizacja do najnowszej wersji "Aktualizuj i uruchom" - KOMUNIKAT "ODMOWA DOSTĘPU" Dziękuję za odpowiedź. Na razie dane do wyliczeń płac zmieniłam ręcznie, na szczęście zaktualizowały się parametry. Ale oczywiście problem z aktualizacją pozostaje. Dotyczy on wszystkich podmiotów, nie tylko jednego. Rozumiem, że przesłanie danych na "priv" to ich przesłanie na bezpieczny mail tutaj ze strony forum, na Pana kontakt z Insert i że jest to bezpieczne? Zaraz przygotuję dane. Pozdrawiam Edyta Link to postu
Ewa Natalie 4 Napisano 11 Lipca 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2022 w Uruchamianie Insert nexo - aktualizacja do najnowszej wersji "Aktualizuj i uruchom" - KOMUNIKAT "ODMOWA DOSTĘPU" Udało mi się zaktualizować jeden podmiot. W trakcie pracy na podmiocie otrzymałam powiadomienie o dostępnej aktualizacji i wykonałam ją z poziomu otwartego podmiotu. Taka aktualizacja powiodła się! Natomiast nadal zmieniając podmiot i wciskając "Aktualizuj i uruchom" otrzymuję komunikat "odmowa dostępu" Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 12 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2022 w Uruchamianie Insert nexo - aktualizacja do najnowszej wersji "Aktualizuj i uruchom" - KOMUNIKAT "ODMOWA DOSTĘPU" Przyczyną jest zmiana uprawnień do folderu C:\ProgramData\Microsoft\Crypto\RSA\MachineKeys Dostęp do tego folderu jest potrzebny podczas podpisywania pliku InsERT.Moria.ModelDanych.dll, który jest generowany na nowo przy dodawaniu pól własnych lub aktualizacji podmiotu. Rozwiązaniem jest poprawa tych uprawnień. Należy w tym celu wejść we Właściwości wspomnianego folderu, w zakładce Zabezpieczenia kliknąć "Zaawansowane" i dla użytkownika "Wszyscy" ustawić takie uprawnienia, jak na załączonym zrzucie ekranu, tj. listowanie zawartości folderu, odczyt i zapis, tworzenie plików i folderów oraz odczyt uprawnień." Link to postu
Ewa Natalie 4 Napisano 18 Lipca 2022 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2022 w Uruchamianie Insert nexo - aktualizacja do najnowszej wersji "Aktualizuj i uruchom" - KOMUNIKAT "ODMOWA DOSTĘPU" Dziękuję za pomoc i odpowiedź. Pomogło Link to postu
Jerzy Klott 4 Napisano 6 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2023 w Uruchamianie Insert nexo - aktualizacja do najnowszej wersji "Aktualizuj i uruchom" - KOMUNIKAT "ODMOWA DOSTĘPU" Podepnę się, bo temat być może(?) spokrewniony. Z poziomu biura nexo zleciłem konwersję baz danych klientów do najnowszej wersji. Na pierwszym podmiocie na którym operacja była wykonywana, została zakończona sukcesem. W każdym kolejnym podmiocie, również po restarcie programu, niezależnie od wybrania kopii zapasowej serwerowej czy w programie, pojawia się taki komunikat: Odmowa dostępu do ścieżki „C:\Users\xxxxx\AppData\Local\InsERT\Deployments\Nexo\Z****** A*******2fe1a41563c044be\Binaries\BouncyCastle.Crypto.dll”. Co z tym począć? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2023 w Uruchamianie Insert nexo - aktualizacja do najnowszej wersji "Aktualizuj i uruchom" - KOMUNIKAT "ODMOWA DOSTĘPU" Dzień dobry, w tym przypadku należałoby zweryfikować czy użytkownik systemu Windows ma uprawnienia do wyżej wymienionej ścieżki (tworzenie, usuwanie, uruchamianie plików i folderów). Link to postu
Aleksandra Popławska 0 Napisano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2023 w Uruchamianie Insert nexo - aktualizacja do najnowszej wersji "Aktualizuj i uruchom" - KOMUNIKAT "ODMOWA DOSTĘPU" Dzień dobry. Rozpoczynam pracę z Nexo pro. Mam rolę administratora, przeniosłam podmiot z GT i przenieśli się pracownicy. Mają nadane uprawnienia i role. Nadane hasło. Mimo tego nie mogą się zalogować - brak uprawnień do uruchomienia programu. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2023 w Uruchamianie Insert nexo - aktualizacja do najnowszej wersji "Aktualizuj i uruchom" - KOMUNIKAT "ODMOWA DOSTĘPU" 47 minut temu, Aleksandra Popławska napisał: Dzień dobry. Rozpoczynam pracę z Nexo pro. Mam rolę administratora, przeniosłam podmiot z GT i przenieśli się pracownicy. Mają nadane uprawnienia i role. Nadane hasło. Mimo tego nie mogą się zalogować - brak uprawnień do uruchomienia programu. Dzień dobry, problem może dotyczyć braku odpowiednich uprawnień w systemie nexo. Na przyszłość, jeśli problem nie jest związany z istniejącym wątkiem to proszę założyć nowy wątek na forum. 1 Link to postu
Polecane posty