Grażyna Sz 2 Napisano 16 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2022 w Dodanie nowego pracownika (edytowane) Dzień dobry. Po raz pierwszy mam taki problem. Nowy pracownik. Dodałam go w zakładce " PRACOWNICY" ( wpisując wszystkie dane). Dodałam umowę o pracę. Ale pracownik nie " pokazuje " się w zakładce KARTOTEKI - Pracownicy. Nie mogę też zadekretować listy płac, bo nie ma konta tego pracownika, chociaż na liście płac figuruje. Usunęłam wszystkie dane tego pracownika, przeprowadziłam konserwację bazy, ale to nic nie pomogło. Sprawdziłam też czy dane nowego pracownika są takie jak dane innych np. grupa pracownicza. i wszystko zgadza się. Zrobiłam kopię programu i próbowałam wpisać nowego pracownika w miejsce zwolnionego, ale wówczas otrzymałam komunikat " Podane imię i nazwisko jest już używane przez inną osobę". A w kartotece go nie mam. W czym leży problem? Dziękuję. Walczyłam i udało się. Problem rozwiązany. Edytowane 16 Lipca 2022 przez Grażyna Sz Link to postu
Jacek Filipkiewicz 373 Napisano 18 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2022 w Dodanie nowego pracownika Jeśli to nie był banalny błąd to proszę napisać co było przyczyną? Link to postu
Polecane posty