Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2022 w Element o tym samym kluczu został już dodany - gdy szukam "Według treści wiadomości" (F8) na jednej ze skrzynek Wyczyściełm indeks dla wszystkich kont a następnie go przebudowałem korzystając z tego mechnaizmu: https://d.pr/i/sgYFY2 Nic to jednak nie dało. Wykonałem tez kompaktowanie oraz konserwację bazy danych. Tez bez skutku. Jakieś pomysły co można jeszcze z tym zrobić? Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2022 w Element o tym samym kluczu został już dodany - gdy szukam "Według treści wiadomości" (F8) na jednej ze skrzynek Czy w konfiguracji tego konta pocztowego jest włączone wykorzystywanie indeksu? Jeśli nie, to proszę włączyć i wtedy przebudować indeks. Link to postu
Polecane posty