Skocz do zawartości

Zlecenia serwisowe online - załączanie plików

Polecane posty

1 godzinę temu, Igor Bernakiewicz napisał:

Na chwilę obecną nie ma możliwości załączania plików w formularzu.

@Igor Bernakiewiczmyślę, że dobrym pomysłem byłoby też umożliwienie załączania plików w drugą stronę. Mając przebieg takiego zlecenia serwisowego i korzystając np. z biblioteki załączników - checkbox - wyślij na serwer online zlecenia. 

W ten sposób serwisanci mogliby przedstawić Klientowi np. zdjęcia uszkodzenia, etc...

 

Będąc przy zleceniach serwisowych - fajnie jakby Klienci poprzez stronę zlecenia serwisowego mogli napisać notatki - które byłyby komentarzami do danego zlecenia oraz widzieli komentarze serwisanta (tutaj znowu dałbym checkbox - widoczne dla Klienta bo niektóre komentarze są prywatnymi firmowymi ;)

 

No i ostatnie przemyślenie na ten moment :) Na stronie zlecenia serwisowego umożliwić Klientowi akceptację kosztów naprawy

Wybrany w konfiguracji status -> oczekuje na akceptację Klienta - wtedy pojawiają się magiczne guziki na stronie zlecenia -> TAK AKCEPTUJĘ KOSZTY NAPRAWY / NIE AKCEPTUJĘ KOSZTÓW NAPRAWY

w tym momencie zlecenie serwisowe zmienia status w programie

- zatwierdzone koszty naprawy

- odrzucone koszty naprawy

 

No i cała reszta jedzie zgodnie ze scenariuszem i automatyzacjami ... ;)

  • Lubię to 1
Link to postu

Akceptacja kosztow/warunkow to bardzo fajny pomysl nie tylko w zleceniach online ale rowniez jesli chodzi o informacje o zleceniu serwisowym na stronie www. Mam zbudowany scenariusz gdzie kazdy etap wysylany jest na www. Obecnie koszty potwierdzamy automatycznym smsem ale musimy czekac az klient odpowie itp. Jesli mialby taki przycisk to po akceptacji nie dosc, ze wszystko jest rejestowane to moglby sie zmienic status zlecenia z oczekuje na akcepacje kosztow, na koszty zaakceptowane. Technik od razu widzi zmiane statusu i przystepuje do naprawy. A skoro juz sobie marzymy o nowych funkcjach to jeszcze mozliwosc zaplaty na stronie www zlecenia to tez dobry pomysl;) 

 

Skoro mamy API i mamy automaty to moze cos sprobuje dopisac. Jak dopisze to nie omieszkam napisac.

Link to postu
2 godziny temu, Radek Szachnowski napisał:

Skoro mamy API i mamy automaty to moze cos sprobuje dopisac. Jak dopisze to nie omieszkam napisac.

Zmiana statusu to jest UPDATE na SQL to idzie ogarnąć nawet baz API :) Najwięcej problemów zawsze może być z INSERT INTO... :)

Ale fakt - też czekam na poszerzenie funkcjonalności API oficjalnego nie tylko w temacie zleceń serwisowych ale i innych funkcjonalności subiekta, gestora - otworzyłoby to duże możliwości na tworzenie aplikacji webowych.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...