Skocz do zawartości

InPost ShipX - problem z drukowaniem etykiet


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Paweł Antoszczak,

Polecane posty

4 września miałem przez chwilę blokadę windykacyjną po stronie InPostu i nie mogłem drukować etykiet z poziomu Sello. Tego samego dnia blokada została zdjęta, ale problem z drukowaniem etykiet pozostał w Sello. Blokada windykacyjna została zdjęta, bo inne nasze usługi korzystające z InPost ShipX działają i np. taki program jak ProstaPaczka drukuje etykiety bez problemu. Korzystałem z Sello w wersji 1.42.2, wczoraj podniosłem Sello do wersji 1.42.4, ale wciąż nie można drukować etykiet.

WYDRUK ETYKIET:
1) wchodzę w Paczki > Do wysłania,
2) wybieram paczkę, klikam na nią PPM i wybieram "Druki do paczki",
3) w otwartym oknie wybieram to co zwykle (screen poniżej) i wciskam "Drukuj":
image.thumb.png.790f0937ffb3cbd5c7d3443fe1c91c26.png

W rezultacie powyższych działań otrzymuje wydruk etykiety. Teraz etykieta nie drukuje się i nie pojawiają się żadne błędy.
Drukarka jest poprawnie ustawiona, inne wydruki puszczone z Sello na wybraną drukarkę działają.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem lub wie jak go rozwiązać?
Czy ten problem może mieć związek ze zmianą 3 października po stronie Allegro dot. WzA czy raczej z nie do końca odblokowanymi usługami po blokadzie windykacyjnej?

Będę wdzięczny za podpowiedź :)

Edytowane przez Paweł Antoszczak
Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...