Paweł Antoszczak 7 Napisano 5 Października 2022 Udostępnij Napisano 5 Października 2022 w InPost ShipX - problem z drukowaniem etykiet (edytowane) 4 września miałem przez chwilę blokadę windykacyjną po stronie InPostu i nie mogłem drukować etykiet z poziomu Sello. Tego samego dnia blokada została zdjęta, ale problem z drukowaniem etykiet pozostał w Sello. Blokada windykacyjna została zdjęta, bo inne nasze usługi korzystające z InPost ShipX działają i np. taki program jak ProstaPaczka drukuje etykiety bez problemu. Korzystałem z Sello w wersji 1.42.2, wczoraj podniosłem Sello do wersji 1.42.4, ale wciąż nie można drukować etykiet. WYDRUK ETYKIET: 1) wchodzę w Paczki > Do wysłania, 2) wybieram paczkę, klikam na nią PPM i wybieram "Druki do paczki", 3) w otwartym oknie wybieram to co zwykle (screen poniżej) i wciskam "Drukuj": W rezultacie powyższych działań otrzymuje wydruk etykiety. Teraz etykieta nie drukuje się i nie pojawiają się żadne błędy. Drukarka jest poprawnie ustawiona, inne wydruki puszczone z Sello na wybraną drukarkę działają. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem lub wie jak go rozwiązać? Czy ten problem może mieć związek ze zmianą 3 października po stronie Allegro dot. WzA czy raczej z nie do końca odblokowanymi usługami po blokadzie windykacyjnej? Będę wdzięczny za podpowiedź Edytowane 5 Października 2022 przez Paweł Antoszczak Cytuj Link to postu
Rozwiązanie Paweł Antoszczak 7 Napisano 5 Października 2022 Autor Rozwiązanie Udostępnij Napisano 5 Października 2022 w InPost ShipX - problem z drukowaniem etykiet Ostatecznie zatwierdzenie tokena po stronie Menagera Paczek InPost rozwiązało problem. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.