jota97 0 Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 w Brak zamowienia w Subiekcie. Witam po Swietach, kilkukrotnie mialem sytuacje braku zamowienia w Subiekcie po synchronizacji z Sello. Po sprawdzeniu kilku przypadkow okazalo sie, ze dotyczy to klientow, ktorzy wczesniej kupowali juz na fakture i przy kolejnych zakupach wybrali ponownie fakture. Czy ma ktos podobny problem? Cytuj Link to postu
RzeKin 6 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 w Brak zamowienia w Subiekcie. Witam serdecznie Niestety nie możemy powtórzyć sytuacji w której wystąpił opisywany przez Pana błąd. Czy mógłby Pan opisać bardziej szczegółowo procedurę w której wystąpił u Pana problem ? Bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.