RzeKin
InsERT-
Liczba zawartości
49 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O RzeKin
RzeKin's Achievements
6
Reputacja
-
to jak ustawić ubezpieczenie dla niepobraniowych w k-ex ?
RzeKin odpowiedział Gonz P → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Witam serdecznie W przypadku paczek nie pobraniowych, aby na wydruku KEX zaznaczony został checkbox "Deklaracja wartości", a obok niego znalazła się pożądana wartość, musimy: 1. W słowniku "Wysyłka towarów - Sposoby wysyłki" przy danej wysyłce zaznaczyć checkbox "Ubezpieczenie". 2. Następnie podczas tworzenia paczki lub później edytując już utworzoną paczkę, zaznaczyć checkbox "Paczka wartościowa" i wpisać tam określoną wartość. Pozdrawiam... -
wiele rozmiarów butów jedna aukcja
RzeKin odpowiedział tomek126 → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Zakładając, że mają Państwo zainstalowaną wersję 1.17.2 proszę wykonać następujące kroki: 1. Pobrać załącznik z tego posta (variant_fids.zip) i rozpakować go. 2. Zlokalizować na dysku folder w którym zainstalowane jest Sello (domyślnie dla systemów 32 bitowych C:\Program Files\InsERT\Sello, a dla systemów 64 bitowych C:\Program Files (x86)\InsERT\Sello). 3. Skopiować rozpakowany plik (variant_fids.txt) do folderu Sello (patrz pkt. 2) 4. Zrestartować Sello. W przypadku pracy wielostanowiskowej powyższe czynności należy wykonać na wszystkich komputerach z których wysyłane są aukcje. Proszę pamiętać aby w wystawianych aukcjach zaznaczyć dokładnie jeden rozmiar. variant_fids.zip -
SELLO - Problem podczas wykupowania nowej licencji - wersja 1.17.2
RzeKin odpowiedział kama1788 → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Opłacanie licencji powinno już działać poprawnie. Bardzo przepraszamy za utrudnienia. -
Konfiguracja k-ex rodzaj przesyłki
RzeKin odpowiedział Andrzej Błażewicz → na temat → Forum użytkowników - Sello - Nowości i sugestie
Witam serdecznie Niestety potwierdzamy ten błąd. Sytuacja jednak wymaga głębszej analizy przez naszych developerów. Dziękujemy za zgłoszenie. Pozdrawiam: RzeKin -
Sello 1.15 BETA1 - dyskusja
RzeKin odpowiedział Bartosz Rosa → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Witam serdecznie Opisywaną przez Pana sytuację można sprawdzić w następujący sposób. - Proszę utworzyć nową transakcję lub przejść do edycji istniejącej. - Następnie kliknąć w pole grida "Nazwa Towaru" na zakładce "Podstawowe" - Teraz po naciśnięciu klawisza F2 wyświetli się Panu lista dostępnych towarów. Pozdrawiam: RzeKin - Sello Team. -
Nie można usunąć wydruku przypisanego do dostawy w 1.13.1
RzeKin odpowiedział Radek A → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Sprawa niestety wymaga głębszej analizy, i tak jak wspomniał kolega Leszek, będziemy musieli zaczekać na Bartka. Pozdrawiam: Dawid - Sello Team -
Nie można usunąć wydruku przypisanego do dostawy w 1.13.1
RzeKin odpowiedział Radek A → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Tak. Bardzo proszę jeszcze sprawdzić w zakładce AUKCJE --> Zakończone oraz AUKCJE --> Szablony. -
Nie można usunąć wydruku przypisanego do dostawy w 1.13.1
RzeKin odpowiedział Radek A → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Jeśli to możliwe to bardzo prosimy, aby upewnił się Pan czy Cennik, który chce Pan usunąć nie jest podpięty do żadnej z aukcji. -
Nie można usunąć wydruku przypisanego do dostawy w 1.13.1
RzeKin odpowiedział Radek A → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Czy w sytuacji gdy próbuje Pan usuwać wybrany Cennik Dostawy trwa aktualnie synchronizacja danych lub jakaś z aukcji jest zablokowana do edycji przez innego użytkownika ? Pozdrawiam: Dawid - Sello Team -
Nie można usunąć wydruku przypisanego do dostawy w 1.13.1
RzeKin odpowiedział Radek A → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Witam Jest to bardzo dziwna sytuacji, gdyż komunikat o którym Pan pisze nie powinien występować w sytuacji usuwania Cennika Dostaw, lecz przy próbie usuwania określonego wydruku, który jest bezpośrednio przypisany do konkretnej dostawy. W sytuacji gdy Cennik Dostawy jest powiązany z konkretną aukcja, a chcemy go usunąć, najpierw powinno pojawić się okienko z informacją do ilu aukcji i jakiego typu określony cennik jest przypisany. Czy u Pana pojawia się takowe okienko ? Tak czy inaczej bardzo prosimy o zrzut ekranu w momencie kiedy występuje wspominany przez Pana komunikat. Pozdrawiam: RzeKin - Sello Team. -
Tworzenie listy wysylkowej
RzeKin odpowiedział Łukasz Pietrow → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Witam Nie możemy powtórzyć opisywanej przez Pana sytuacji. Czy możemy prosić zatem o bardziej szczegółowy opis ? Pomocne mogą być dla nas następujące informacje: - Ile paczek ma utworzona przez Pana lista wysyłkowa ? - Czy program wyłącza się przy każdorazowej próbie wydruku, po wyborze dowolnej listy wysyłkowych ? - Jeśli to możliwe bardzo prosimy o zrzut ekranu w sytuacji gdy "trwa przetwarzanie", o którym Pan wspomniał. - Z jakiego wydruku Pan korzysta ? Czy jest to wydruk dostępny domyślnie w Sello, czy też utworzony przez użytkownika ? Pozdrawiam serdecznie: RzeKin - Sello Team -
Brak zamowienia w Subiekcie.
RzeKin odpowiedział jota97 → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Witam serdecznie Niestety nie możemy powtórzyć sytuacji w której wystąpił opisywany przez Pana błąd. Czy mógłby Pan opisać bardziej szczegółowo procedurę w której wystąpił u Pana problem ? Bardzo dziękujemy za zgłoszenie. -
Powielanie aukcji (opisu) w Sello - PASKUDNE
RzeKin odpowiedział dziddziuch → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Witam serdecznie Próbowaliśmy powtórzyć opisywany przez Pana problem jednak bez rezultatu. Być może pomijany jest jakiś szczegół, który bezpośrednio wywołuje pojawiający się u Pana błąd. Czy mógłby Pan zatem opisać "krok po kroku" sytuację, która prowadzi do opisanego problemu ? -
Kiedy zostanie naprawione TWORZENIE LIST Wysyłkowych
RzeKin odpowiedział pamieciallegro → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Witam serdecznie !! Niestety nie możemy powtórzyć opisywanego przez Pana błędu. W ramach testu sporządziliśmy listę około 400 paczek, po czym utworzona została z nich lista wysyłkowa. Cały proces przebiegł bez najmniejszych problemów. W celu próby odtworzenia błędu, bardzo proszę o ile to możliwe, o przedstawienie sytuacji krok po kroku - najlepiej w podpunktach. Krótko mówiąc jakie operacje wykonuje Pan w Sello aż do momentu uzyskania błędu. Zdecydowanie ułatwi to nam namierzenie ewentualnego problemu. Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam RzeKin -
Sello 1.7.0 BETA1 i RTM - dyskusja
RzeKin odpowiedział Bartosz Rosa → na temat → Forum użytkowników - Sello - Nowości i sugestie
Witam serdecznie :-) Niestety potwierdzam te błędy. Problem już został zgłoszony i czeka na rozpatrzenie. Czekamy zatem na kolejne informację. Z góry dziękujemy. Pozdrawiam: RzeKin