Skocz do zawartości

RzeKin

InsERT
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O RzeKin

RzeKin's Achievements

6

Reputacja

  1. Witam serdecznie W przypadku paczek nie pobraniowych, aby na wydruku KEX zaznaczony został checkbox "Deklaracja wartości", a obok niego znalazła się pożądana wartość, musimy: 1. W słowniku "Wysyłka towarów - Sposoby wysyłki" przy danej wysyłce zaznaczyć checkbox "Ubezpieczenie". 2. Następnie podczas tworzenia paczki lub później edytując już utworzoną paczkę, zaznaczyć checkbox "Paczka wartościowa" i wpisać tam określoną wartość. Pozdrawiam...
  2. Zakładając, że mają Państwo zainstalowaną wersję 1.17.2 proszę wykonać następujące kroki: 1. Pobrać załącznik z tego posta (variant_fids.zip) i rozpakować go. 2. Zlokalizować na dysku folder w którym zainstalowane jest Sello (domyślnie dla systemów 32 bitowych C:\Program Files\InsERT\Sello, a dla systemów 64 bitowych C:\Program Files (x86)\InsERT\Sello). 3. Skopiować rozpakowany plik (variant_fids.txt) do folderu Sello (patrz pkt. 2) 4. Zrestartować Sello. W przypadku pracy wielostanowiskowej powyższe czynności należy wykonać na wszystkich komputerach z których wysyłane są aukcje. Proszę pamiętać aby w wystawianych aukcjach zaznaczyć dokładnie jeden rozmiar. variant_fids.zip
  3. Opłacanie licencji powinno już działać poprawnie. Bardzo przepraszamy za utrudnienia.
  4. Witam serdecznie Niestety potwierdzamy ten błąd. Sytuacja jednak wymaga głębszej analizy przez naszych developerów. Dziękujemy za zgłoszenie. Pozdrawiam: RzeKin
  5. Witam serdecznie Opisywaną przez Pana sytuację można sprawdzić w następujący sposób. - Proszę utworzyć nową transakcję lub przejść do edycji istniejącej. - Następnie kliknąć w pole grida "Nazwa Towaru" na zakładce "Podstawowe" - Teraz po naciśnięciu klawisza F2 wyświetli się Panu lista dostępnych towarów. Pozdrawiam: RzeKin - Sello Team.
  6. Sprawa niestety wymaga głębszej analizy, i tak jak wspomniał kolega Leszek, będziemy musieli zaczekać na Bartka. Pozdrawiam: Dawid - Sello Team
  7. Tak. Bardzo proszę jeszcze sprawdzić w zakładce AUKCJE --> Zakończone oraz AUKCJE --> Szablony.
  8. Jeśli to możliwe to bardzo prosimy, aby upewnił się Pan czy Cennik, który chce Pan usunąć nie jest podpięty do żadnej z aukcji.
  9. Czy w sytuacji gdy próbuje Pan usuwać wybrany Cennik Dostawy trwa aktualnie synchronizacja danych lub jakaś z aukcji jest zablokowana do edycji przez innego użytkownika ? Pozdrawiam: Dawid - Sello Team
  10. Witam Jest to bardzo dziwna sytuacji, gdyż komunikat o którym Pan pisze nie powinien występować w sytuacji usuwania Cennika Dostaw, lecz przy próbie usuwania określonego wydruku, który jest bezpośrednio przypisany do konkretnej dostawy. W sytuacji gdy Cennik Dostawy jest powiązany z konkretną aukcja, a chcemy go usunąć, najpierw powinno pojawić się okienko z informacją do ilu aukcji i jakiego typu określony cennik jest przypisany. Czy u Pana pojawia się takowe okienko ? Tak czy inaczej bardzo prosimy o zrzut ekranu w momencie kiedy występuje wspominany przez Pana komunikat. Pozdrawiam: RzeKin - Sello Team.
  11. Witam Nie możemy powtórzyć opisywanej przez Pana sytuacji. Czy możemy prosić zatem o bardziej szczegółowy opis ? Pomocne mogą być dla nas następujące informacje: - Ile paczek ma utworzona przez Pana lista wysyłkowa ? - Czy program wyłącza się przy każdorazowej próbie wydruku, po wyborze dowolnej listy wysyłkowych ? - Jeśli to możliwe bardzo prosimy o zrzut ekranu w sytuacji gdy "trwa przetwarzanie", o którym Pan wspomniał. - Z jakiego wydruku Pan korzysta ? Czy jest to wydruk dostępny domyślnie w Sello, czy też utworzony przez użytkownika ? Pozdrawiam serdecznie: RzeKin - Sello Team
  12. Witam serdecznie Niestety nie możemy powtórzyć sytuacji w której wystąpił opisywany przez Pana błąd. Czy mógłby Pan opisać bardziej szczegółowo procedurę w której wystąpił u Pana problem ? Bardzo dziękujemy za zgłoszenie.
  13. Witam serdecznie Próbowaliśmy powtórzyć opisywany przez Pana problem jednak bez rezultatu. Być może pomijany jest jakiś szczegół, który bezpośrednio wywołuje pojawiający się u Pana błąd. Czy mógłby Pan zatem opisać "krok po kroku" sytuację, która prowadzi do opisanego problemu ?
  14. Witam serdecznie !! Niestety nie możemy powtórzyć opisywanego przez Pana błędu. W ramach testu sporządziliśmy listę około 400 paczek, po czym utworzona została z nich lista wysyłkowa. Cały proces przebiegł bez najmniejszych problemów. W celu próby odtworzenia błędu, bardzo proszę o ile to możliwe, o przedstawienie sytuacji krok po kroku - najlepiej w podpunktach. Krótko mówiąc jakie operacje wykonuje Pan w Sello aż do momentu uzyskania błędu. Zdecydowanie ułatwi to nam namierzenie ewentualnego problemu. Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam RzeKin
  15. Witam serdecznie :-) Niestety potwierdzam te błędy. Problem już został zgłoszony i czeka na rozpatrzenie. Czekamy zatem na kolejne informację. Z góry dziękujemy. Pozdrawiam: RzeKin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...