Łukasz Gołębiowski 0 Napisano 18 Października 2022 Udostępnij Napisano 18 Października 2022 w Status VAT Dzień dobry. Od poprzedniego tygodnia mam problem z weryfikacją statusu VAT. Dzieje się tak na wszystkich podmiotach. W celach testowych wyłączyłem zaporę oraz program antywirusowy i jest bez zmian. JPK mogę wysłać bez problemu. Internet oczywiście jest. W załączeniu zrzut ekranu. Wersja Insert 4.1.21. (5785). Link to postu
Łukasz Gołębiowski 0 Napisano 18 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2022 w Status VAT Dodam jeszcze że portal biura też nie działa. Jest jakiś problem z TSL i SSl. Jedno i drugie mam włączone oraz uruchomione. Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 19 Października 2022 Udostępnij Napisano 19 Października 2022 w Status VAT Dzień dobry, w celu rozwiązania problemu potrzebujemy większej ilości informacji. 1. Jakiego systemu operacyjnego Pan używa? 2. Czy instalował Pan ostatnio jakieś aktualizacje systemowe? 3. W jakich okolicznościach wspomniane funkcjonalności przestały działać? Nagle czy po wykonaniu konkretnej akcji? Link to postu
Aneta Gołębiowska 0 Napisano 19 Października 2022 Udostępnij Napisano 19 Października 2022 w Status VAT (edytowane) 1. Windows 10 Pro, 2. Aktualizacje instaluje na bieżąco i ciężko mi powiedzieć po jakiej aktualizacji ponieważ od ostatniego okresu rozliczeniowego minęło kilkanaście dni i było kilka aktualizacji. Ostatnią odinstalowałem dla próby ale jest to samo. 3. Również ciężko powiedzieć jakie były okoliczności. Po prostu zabrałem się za pracę z klientami i wystąpił problem którego w poprzednim miesiącu nie było. W załączeniu aktualizacje. Edytowane 19 Października 2022 przez Aneta Gołębiowska foto Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 20 Października 2022 Udostępnij Napisano 20 Października 2022 w Status VAT Dzień dobry, problem związany jest z patchem ze strony firmy Microsoft. Zainstalowanie łatki KB5020435 powinno pomóc. Link do poprawki Link to postu
Aneta Gołębiowska 0 Napisano 20 Października 2022 Udostępnij Napisano 20 Października 2022 w Status VAT (edytowane) Dzień dobry. Niestety pomimo zainstalowania nowej wersji systemy 22H2 oraz podanej nakładki w dalszym ciągu jest ten sam komunikat błędu. Również została zainstalowana wersja nexo 42. Edytowane 20 Października 2022 przez Aneta Gołębiowska Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2023 w Status VAT (edytowane) Dzień dobry, odpowiedź otrzymali Państwo w wiadomości e-mail w związku z przesłanym formularzem kontaktowym. Na przyszłość, w celu zachowania przejrzystości korespondencji prosimy o korzystanie z jednego kanału pomocy. Edytowane 16 Stycznia 2023 przez Kacper Panek Link to postu
Polecane posty