Paweł Piotrowski 0 Napisano 24 Października 2022 Udostępnij Napisano 24 Października 2022 w Suniekt Nexo Pro - Wystąpił błąd podczas odczytu danych Na kliencie przy wejściu w Handel\Sprzedaż\Archiwum - wyświetla się "łączenie z archiwum i pobieranie danych.." następnie błąd "Wystąpił błąd podczas odczytu danych" Gdy wyłączę firewalla Windows 10 na serwerze aby sprawdzić czy to jego wina mam inny problem Przed weekendem nie było takich problemów, nie był też aktualizowany Windows czy program. Mając nadzieję że może nowsza wersja coś poprawi zainstalowałem na serwerze i końcówkach 42.0.1 ale dalej to samo. Natomiast na serwerze Archiwum wyświetla siię poprawnie. Link to postu
Kacper Panek 146 Napisano 24 Października 2022 Udostępnij Napisano 24 Października 2022 w Suniekt Nexo Pro - Wystąpił błąd podczas odczytu danych Dzień dobry, proszę o zapoznanie się z tematem e-Pomocy technicznej: Subiekt nexo – Gdzie wyświetlają się dokumenty archiwalne z systemu Subiekt GT? Problemem może być sposób autoryzacji użytkownika na serwerze MS SQL. Przed wprowadzeniem zmian w konfiguracji Danych archiwalnych zalecamy zapisanie jej poprzedniego stanu w ramach kopii bezpieczeństwa. Link to postu
Polecane posty