Sławomir Stachowiak 0 Napisano 2 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2022 w okno problem - raport miesięczny Witam. Czy ktoś spotkał się już z takimi komunikatami? Już kilkakrotnie w trakcie wykonywania raportu miesięcznego pojawiała mi się takie okno, ale raport jest normalnie drukowany. Link to postu
Kacper Panek 146 Napisano 2 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2022 w okno problem - raport miesięczny Dzień dobry, w celu rozwiązania problemu konieczne będzie przesłanie danych diagnostycznych do firmy InsERT, kontynuując korespondencję pod numerem zgłoszenia INS-863414. Dokładna instrukcja opisująca tę operację, dostępna jest w artykule e-Pomocy technicznej: Jak zebrać dane niezbędne do analizy problemu z urządzeniem fiskalnym w Serwerze Urządzeń Zewnętrznych? Link to postu
Sławomir Stachowiak 0 Napisano 2 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2022 w okno problem - raport miesięczny Na jaki dokładny adres wysłać plik? Link to postu
Kacper Panek 146 Napisano 2 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2022 w okno problem - raport miesięczny Zgodnie z punktem 10 przesłanej instrukcji proszę skorzystać z kontaktu poprzez formularz kontaktowy. Link to postu
Sławomir Stachowiak 0 Napisano 2 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2022 w okno problem - raport miesięczny Dziękuję bardzo za pomoc Link to postu
Polecane posty