Skocz do zawartości

Zgłoszenie dwóch wyjątków OUT OF MEMORY EXCEPTION

Polecane posty

Witam,

Mam do zgłoszenia dwa problemy w SUBIEKT NEXO, ale najpierw wprowadzenie:

Mamy ponad 16000 pozycji asortymentu.

Chciałem wykonać inwentaryzację.

 

Problemy:

1. W przypadku wklejenia tychże 16000 pozycji (PPM, wklej pozycje, Dane: 2 kolumny- symbol,ilość ) do jednego spisu program zawisa i kończy się wyjątkiem OUT OF MEMORY EXCEPTION i nawet chciałby do Was wysłać jakieś powiadomienie, ale one też się wtedy sypie i program się zamyka całkowicie.

2. Podzieliłem na 16 spisów po 1000 pozycji + 16 inwentaryzacji ( bo pewnie jedna i tak by skończyła tym samym wyjątkiem), ALE: podczas wklejania (PPM, wklej pozycje) do 12 spisu z rzędu program w sposób niekontrolowany zamyka się całkowicie bez ostrzeżenia. Kontynuowanie jest możliwe po ponownym uruchomieniu i jak się spis (obiekt) odblokuje wreszcie.

AD.1. inne dokumenty zachowują się tak samo, ale sprawdziłem, że 1000 pozycji na dokumencie jeszcze jakoś radzi więc przy tym pozostałem.

 

Wydaje mi się to trochę "niedoprogramowane" skoro nie ma komunikatu ostrzegającego przed nieuniknionym błędem, lub np. informacji, że dokument zmieści nie więcej niż XX pozycji, dlatego zgłaszam.

Najbardziej przeszkadza mi punkt 2.

 

Autorzy oprogramowania: Czy jesteście w stanie coś z tym zrobić? 

 

wersja programu: InsERT nexo 41.2.1 (5785)

 

Jeśli źle to zgłaszam, to proszę o informację jak to zgłosić lepiej.

Link to postu

Dzień dobry,

w pierwszej kolejności prosimy o przesłanie danych diagnostycznych ze stanowiska, na którym wystąpił problem. 
Instrukcja na ten temat jest dostępna w artykule e-Pomocy technicznej:

Pliki z danymi diagnostycznymi proszę przesłać przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-810723.

Link to postu
37 minut temu, Mikołaj Nachtygal napisał:

o i jeszcze to na koniec. teraz to już nie wiem co dalej...

Na chwilę obecną proszę o przesłanie danych diagnostycznych.
Dodatkowo zalecam przeprowadzenie aktualizacji programu (42.0.3), a następnie konserwację bazy danych. 
Instrukcja, jak wykonać konserwację bazy danych dostępna jest w tym artykule e-Pomocy technicznej.

Edytowane przez Kacper Panek
Link to postu

Dane już przesłałem ( już po tym ekranie o błędzie).

Aktualizacji nie jestem w stanie zrobić w tej chwili z powodu konieczności aktualizacji kilku naszych narzędzi wspierających opartych o nexoSDK na wielu stanowiskach. Ale spróbuję to wykonać tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

Link to postu

Dzień dobry,

dziękuję za informację, przetestuję po aktualizacji.

Jeśli chodzi o błąd odczytu danych na zakładce inwentaryzacje (screen) pozbyłem się go po wyłączeniu i wyczyszczeniu "pełnego śladu rewizyjnego". Było sporo zmian na dokumentach spisów. Program nie poradził sobie potem na widoku "inwentaryzacje".

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...