Beata Szczepanik 1 Napisano 7 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2022 w Podgląd e-maili do klientów Witam, jak można sprawdzić czy mail z fakturą dotarł do klienta oraz czy jest możliwość podglądu treści wysłanego maila? Pozdrawiam Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 7 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2022 w Podgląd e-maili do klientów Dzień dobry Pani Beato, Dziękuję za przesłanie pytania. Samego podglądu wiadomości już po wysłaniu nie mamy. Przed wysyłką jest otwierane okno, w którym znajduje się treść maila wraz ze zmiennymi. Zielona ikona przy dokumencie oznacza, ze serwer klienta odebrał wiadomość. Link to postu
Beata Szczepanik 1 Napisano 7 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2022 w Podgląd e-maili do klientów Czy chodzi o komunikat "wysyłka została zakolejkowana"? Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 7 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2022 w Podgląd e-maili do klientów Pani Beato, Będzie zielona ikona i status wysłano. Jeżeli na liście są dokumenty, gdzie komunikat "wysyłka została zakolejkowana" (żółta ikona) jest już dosyć długo, to proszę w wiadomości prywatnej przesłać swój numer NIP oraz numery dokumentów, których dotyczy sytuacja. Link to postu
Beata Szczepanik 1 Napisano 7 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2022 w Podgląd e-maili do klientów U nas w tym miejscu jest szary kalkulator z komunikatem "Niewysłany do księgowości" a maile zostały rozesłane do klientów. Gdzie popełniamy błąd? Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 7 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2022 w Podgląd e-maili do klientów Pani Beato, Proszę kliknąć prawym przyciskiem na nagłówek tabeli i włączyć widoczność kolumny "Status wysyłki email". Link to postu
Beata Szczepanik 1 Napisano 8 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2022 w Podgląd e-maili do klientów Panie Kamilu, Dziękuję bardzo za pomoc Link to postu
Mariusz Białogrzywiec 0 Napisano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2022 w Podgląd e-maili do klientów czy i jak zmusić program, aby przy wystawianiu faktury i kliknięciu wyślij w pole adresu domyślnie pobierał się adres firmy zapisany w bazie danych? klikając wyślij pojawia się okno i miejsce do wpisania adresu, dlaczego program nie pobiera adresu z bazy danych kontrahenta? Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2022 w Podgląd e-maili do klientów Dzień dobry Panie Mariuszu, Nie mogę tego potwierdzić. Teraz w momencie otwarcia okna dialogowego do wysyłki faktury pole na adres email jest automatycznie uzupełniane danymi z kartoteki klienta (adresem email). Link to postu
Polecane posty