Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 10 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Portal pracownika Proszę o podpowiedź, gdzie mogę ustawić aktywność widgetu z urlopami do zatwierdzenia? Wydaje się, że mam to zaznaczone, ale nie działa. W jaki sposób należy zaktualizować dane pracownika w Portalu? Konto zostało założone jakiś czas temu, nie było używane i widoczne są tylko archiwalne wynagrodzenia. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 371 Napisano 10 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Portal pracownika 4 minuty temu, Kancelaria Iustus-Lex napisał: Wydaje się, że mam to zaznaczone, ale nie działa. Na czym polega to niedziałanie? 6 minut temu, Kancelaria Iustus-Lex napisał: Konto zostało założone jakiś czas temu, nie było używane i widoczne są tylko archiwalne wynagrodzenia. A czy wynagrodzenia w ogóle są wysyłane na Portal? Przypominam, że trzeba to robić "ręcznie". Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 10 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Portal pracownika Niedziałanie = brak widgetu. Wiem, że pracownik wysłał wniosek o urlop, ale nie widzę wniosku i nie wiem, gdzie mogę go zatwierdzić. W jaki sposób wysłać ręcznie wynagrodzenia? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 371 Napisano 10 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Portal pracownika Jest to opisane w artykule https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1642,gratyfikant-nexo-–-jak-aktywowac-portal-pracownika-oraz-zaktualizowac-w-nim-dane.html Może widget nie działa bo serwer e-usług nie jest uruchomiony. Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 10 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Portal pracownika Oczywiście, serwer e-usług nie był uruchomiony. Dziękuję. Pomogło, ale tylko w odniesieniu do jednego pracownika. Drugi nadal ma nieaktualne dane i nie widzę jego wniosku urlopowego. Zakończyłam udostępnianie Portalu i udostępniłam ponownie. Nadal nic. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 371 Napisano 10 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Portal pracownika Wnioski nie pokazują się od razu - może to potrwać do 30 minut. 2 minuty temu, Kancelaria Iustus-Lex napisał: Zakończyłam udostępnianie Portalu i udostępniłam ponownie. Nadal nic Ale czy została wywołana funkcja "aktualizuj Portal pracownika" - tak jak to pokazano w artykule e-pomocy? Czy pokazał się taki lub podobny komunikat o poprawnej synchronizacji? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 371 Napisano 10 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Portal pracownika Dodam, że na Portal są wysyłane wyłącznie zatwierdzone listy płac. Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 10 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Portal pracownika Tak, zaktualizowano dane. Pojawił się nowy wniosek o pierwszego pracownika, u drugiego nic. Wynagrodzenia obu są zatwierdzone. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 371 Napisano 10 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Portal pracownika Trzeba poczekać na urlopy. U pracownika po zalogowaniu do Portalu może być potrzebne naciśnięcie guzika Odśwież. Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 10 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Portal pracownika Nie, coś jest nie tak z kontem tego drugiego pracownika. Wygląd to tak, jakby on nie był połączony z bazą. Jednocześnie wysłano kolejne wnioski obu pracowników, pojawił się tylko pierwszego. Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 10 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Portal pracownika Ten drugi pracownik ma cały czas włączony Portal Pracownika, nawet gdy zakończę udostępnianie. Być może dlatego, gdy kolejny raz "zapraszam" go do korzystania z portalu on widzi komunikat, że już ma dostęp do Portalu. Czy trzeba usunąć jego konto? Link to postu
Rozwiązanie Jacek Filipkiewicz 371 Napisano 10 Listopada 2022 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Portal pracownika Proszę tak spróbować. Usunąć konto i ponownie udostępnić Portal. Pracownik powinien ponownie przyjąć zaproszenie. Wtedy proszę ponownie wykonać aktualizację na Portalu - funkcja serwera e-usług. Oczywiście proszę się nie spieszyć z poszczególnymi krokami - Portal wymaga chwili czasu.... Proszę napisać czy to rozwiązało problem 1 Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 10 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Portal pracownika Tak, dziękuję, to rozwiązało problem. Odłączyłam użytkownika, zakończyłam udostępnianie, udostępniłam ponownie i działa. 1 Link to postu
Polecane posty