Skocz do zawartości

Portal pracownika


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Jacek Filipkiewicz,

Polecane posty

4 minuty temu, Kancelaria Iustus-Lex napisał:

Wydaje się, że mam to zaznaczone, ale nie działa.

Na czym polega to niedziałanie?

 

6 minut temu, Kancelaria Iustus-Lex napisał:

Konto zostało założone jakiś czas temu, nie było używane i widoczne są tylko archiwalne wynagrodzenia.

A czy wynagrodzenia w ogóle są wysyłane na Portal? Przypominam, że trzeba to robić "ręcznie".

Link to postu

Wnioski nie pokazują się od razu - może to potrwać do 30 minut.

2 minuty temu, Kancelaria Iustus-Lex napisał:

Zakończyłam udostępnianie Portalu i udostępniłam ponownie. Nadal nic

Ale czy została wywołana funkcja "aktualizuj Portal pracownika" - tak jak to pokazano w artykule e-pomocy?
Czy pokazał się taki lub podobny komunikat o poprawnej synchronizacji?

Link to postu
  • Rozwiązanie

Proszę tak spróbować. Usunąć konto i ponownie udostępnić Portal.

Pracownik powinien ponownie przyjąć zaproszenie.

Wtedy proszę ponownie wykonać aktualizację na Portalu - funkcja serwera e-usług.

Oczywiście proszę się nie spieszyć z poszczególnymi krokami - Portal wymaga chwili czasu....

 

Proszę napisać czy to rozwiązało problem

  • Dziękuję 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...