Szymon Gmerek 1 Napisano 10 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Problem z pocztą Rachmistrz Nexo Dzień dobry, mamy następujący problem - od 27.10 wszystkie wysłane maile przez pocztę w oprogramowaniu zostają w skrzynce nadawczej. Pomimo ponownego wysyłania ze skrzynki nadawczej, maile dalej zostają w skrzynce. Wcześniej wszystko funkcjonowało bez problemu. Proszę o wskazówkę, gdzie może znajdować się przyczyna. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 348 Napisano 11 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2022 w Problem z pocztą Rachmistrz Nexo Czy wiadomości dochodzą do odbiorców? Link to postu
Szymon Gmerek 1 Napisano 14 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2022 w Problem z pocztą Rachmistrz Nexo Odbiorcy nie otrzymują wiadomości, wysłane maile pozostają w skrzynce nadawczej. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 348 Napisano 14 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2022 w Problem z pocztą Rachmistrz Nexo Proszę zatem zweryfikować poprawność konfiguracji poczty w programie. Czy test połączenia się udaje? Link to postu
Szymon Gmerek 1 Napisano 14 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2022 w Problem z pocztą Rachmistrz Nexo wszystko już działa, dziękuję Link to postu
Dariusz Odrzywołek 1 Napisano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2022 w Problem z pocztą Rachmistrz Nexo A może Pan napisać jak udało się rozwiązać problem ? Link to postu
Szymon Gmerek 1 Napisano 7 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2022 w Problem z pocztą Rachmistrz Nexo W tamtym przypadku, klient nie miał połączenia poczty z programem z powodu zmiany hasła. Konieczna była ponowna synchronizacja na podstawie aktualnych loginów i haseł. Link to postu
Polecane posty