Marta Kapica-Pawęzka 6 Napisano 28 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 w odsetki od pożyczki Dzień dobry W jaki sposób dodać listę płac dla właściciela firmy, który normalnie nie widnieje na liście płac, ale teraz powinien dostać wynagrodzenie wynikające z tytułu odsetek z pożyczki. Czy muszę dodawać go jako pracownika czy jest na to jakiś inny sposób? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 28 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 w odsetki od pożyczki (edytowane) Dzień dobry, aby w programie było możliwe wyliczenie wypłaty lub rachunku, należy dodać taką osobę jako pracownik i stworzyć dla niej odpowiednią umowę. Edytowane 28 Listopada 2022 przez Arkadiusz Cieśla Link to postu
Marta Kapica-Pawęzka 6 Napisano 28 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 w odsetki od pożyczki Oczywiście, ale jeżeli jest to właściciel i nie robimy dla niego umowy jak dla pracowników? Wypłata ma polegać tylko uwzględnieniu odsetek z pożyczki. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 28 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 w odsetki od pożyczki W programie nie ma innej możliwości. Link to postu
Polecane posty