Skocz do zawartości

Bankowość on-line ING


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Arkadiusz Cieśla,

Polecane posty

Dzień dobry,

 

czy ktoś kto ma doświadczenie z podłączaniem usług bankowości on-line od ING spotkał się z takim błędem?

S    Typ operacji    Opis    Data i godzina    Treść błędu
OK    Wysyłanie    Rozpoczęcie operacji    2022-11-18 16:20:55   
Błąd    Wysyłanie    Wysyłanie transakcji    2022-11-18 16:20:56    Nie można odnaleźć elementu punktu końcowego o nazwie „cdc.001.01SOAPwss” i kontrakcie „IngWss.cdcws00101Port” w sekcji konfiguracji klienta ServiceModel. Może to być spowodowane tym, że nie znaleziono pliku konfiguracji dla używanej aplikacji lub tym, że w elemencie klienta nie znaleziono elementu punktu końcowego pasującego do tej nazwy.
Błąd    Wysyłanie    Zakończenie operacji    2022-11-18 16:20:56    

Pokazuje się on zarówno przy pobieraniu np. historii transakcji jak i próbie wysłania przelewu.

Certyfikaty generowałem i wrzucałem do systemu przy użyciu instrukcji od ING z załącznika.

Przy kroku weryfikacji połączenia z ich generatora jest pozytywny wynik.

Po ustawieniu w subiekcie niestety nie idzie z błędem jak wyżej. 

Jak_utworzyc_cert_przy_pomocy_generatora_v1.pdf

Link to postu
  • Rozwiązanie

Dzień dobry, proszę zapoznać się z tematem e-Pomocy technicznej Zmiana certyfikatów bankowości elektronicznej ING w InsERT GT.

Powyższy komunikat może być spowodowany tym, że nie znaleziono pliku konfiguracji dla używanej aplikacji lub tym, że w elemencie klienta nie znaleziono elementu punktu końcowego pasującego do tej nazwy. W rozwiązaniu problemu może pomóc wgranie plików konfiguracyjnych. Link do plików i instrukcja ich instalacji znajduje się w powyższym artykule – pkt 7. 
 

Edytowane przez Arkadiusz Cieśla
  • Lubię to 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...