Skocz do zawartości

deklaracje zgłoszeniowe RUD

Polecane posty

Dzień dobry,

nie wiem czy zus zmienił coś w deklaracjach rud, ale nie mogę zaimportować deklaracji do pue. 

 

wyskakuje komunikat: 

"Wśród wczytywanych dokumentów są dokumenty niepoprawne:
- nieprawidłowe dokumenty: 1 szt.

Należy przeanalizować szczegółowe przypadki i podjąć decyzję o wczytaniu lub usunięciu z listy wymienionych plików:
- dokumenty powielone po szczegółowej analizie mogą zostać wczytane do skrzynki dokumentów roboczych lub usunięte,
- dokumenty z błędami merytorycznymi zostaną wczytane do skrzynki dokumentów roboczych - tam będzie je można poprawić,
- dokumenty nieprawidłowe nie zostaną wczytane na PUE."

 

po kliknięciu anuluj wyskakuje następny komunikat:

Dane z roli nie zgadzają się z danymi wnioskodawcy z dokumentu

 

zaznaczam, że wcześniej u tego płatnika normalnie wysyłałam i importowałam w pue deklaracje RUD. 

 

 

Link to postu

Cóż w takim razie ja mogę pomóc. Dane się nie zmieniły, program się nie zmienił...

 

Proszę się upewnić, że wczytywany jest plik z odpowiedniego podmiotu i dokładnie porównać dane w PUE i Gratyfikancie.

 

Można też próbować wczytać dokument nie w zakładce Płatnik tylko w zakładce "Ogólny" / Dokumenty i wiadomości / Dokumenty robocze

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

witam,

niestety żaden sposób nie działa

ostatni zaproponowany sposób działa ale trzeba wskazać " ubezpieczonego", jeśli jest sp.zo.o lub inna organizacja to nie będzie "ubezpieczonego" tylko płatnik.....

dodam tylko, że płatnik w zus pue zgadza sie z danymi w programie.

przesyłam do działu pomocy zrzuty ekranu - niestety wymazując dane nie pokaże że problem istnieje.

Link to postu

Mamy sygnały innych źródeł, że ZUS przyznaje, że problem jest po stronie PUE.

Niestety nie podali jakichś konkretnych informacji, kiedy zostanie naprawiony.

 

Proponuję kontakt z obsługą PUE, ewentualnie ponawianie prób wczytania pliku co jakiś czas.

 

Edytowane przez Jacek Filipkiewicz
Link to postu

Wyżej napisałem:

6 godzin temu, Jacek Filipkiewicz napisał:

Mamy sygnały innych źródeł, że ZUS przyznaje, że problem jest po stronie PUE.

Niestety nie podali jakichś konkretnych informacji, kiedy zostanie naprawiony.

 

Proponuję kontakt z obsługą PUE, ewentualnie ponawianie prób wczytania pliku co jakiś czas.

 

A tak w ogóle to czy Pani nie ma Gratyfikanta GT?

To jest forum Gratyfikanta nexo.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...