Skocz do zawartości

zwrot towaru przez klienta a koszty wysyłki

Polecane posty

Postępuję wg mechanizmu:

moja wina-oddaję pełne koszta.(pomyłka w wysyłce, towar wadliwy fabrycznie)

wina klienta- nie oddaję (nie pomierzył, nie doczytał)

 

zazwyczaj działa-są pieniacze, którzy mimo swojego niedopatrzenia chcą wymusić zwrot kosztów, na co się nie zgadzam. Zazwyczaj jest centrum sporów, allegro nie robi nic, sprawa cichnie albo kończy się negatywem od klienta, który zawiera wyssane z palca argumenty.

Link to postu

Z tego, co wiem niestety polskie prawo zmusza do płacenia za takie kaprysy.  Od niedawna jest zmiana w przepisach dot. zwrotów i jeśli klient odsyła towar bez podania przyczyny to robi to wprawdzie na własny koszt, ale opłatę za wysłanie wcześniej przesyłki do niego trzeba mu zwrócić.

Ja zasadniczo zwracam tylko kasę za towar - ale jeśli klient domaga się więcej to formalnie ma rację.  A też uważam, że kilka, czy nawet kilkanaście zł nie jest warte czasu i nerwów straconych na korespondencję z nim oraz potencjalnej straty na wizerunku (negatyw, nawet jeśli bzdurny).

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...