dziki 0 Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 w zwrot towaru przez klienta a koszty wysyłki Witam, chciałem zapytać czy macie jakieś pomysły lub jak radzicie sobie w sytuacjach gdy klient zwraca towar i żąda zwrotów pieniędzy wraz z kosztami wysyłki które wpłacił na konto, nasze durne prawo niestety na to pozwal pomimo że koszty wysyłki i tak oddajemy poczcie lub spedycji. Cytuj Link to postu
edi_pg 1 Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 w zwrot towaru przez klienta a koszty wysyłki Nasze prawo nie mówi jednoznacznie o tym jak postępować w takich wypadkach i często jest to kwestia sporna. Jednak usługa została wykonana i jej "zwrot" jest dość trudny. Ja nie oddaję Cytuj Link to postu
legend 5 Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 w zwrot towaru przez klienta a koszty wysyłki Postępuję wg mechanizmu: moja wina-oddaję pełne koszta.(pomyłka w wysyłce, towar wadliwy fabrycznie) wina klienta- nie oddaję (nie pomierzył, nie doczytał) zazwyczaj działa-są pieniacze, którzy mimo swojego niedopatrzenia chcą wymusić zwrot kosztów, na co się nie zgadzam. Zazwyczaj jest centrum sporów, allegro nie robi nic, sprawa cichnie albo kończy się negatywem od klienta, który zawiera wyssane z palca argumenty. Cytuj Link to postu
dziki 0 Napisano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 w zwrot towaru przez klienta a koszty wysyłki Wiadoma sprawa jeśli moja wina to nie ma oczym gadać, ale mam właśnie klienta, który się uparł i wychodzi na to że będzie bruździł. Czesem szkoda nerwów za głupie 10 zł, ale z jakiej racji mam płacić za czyjeś kaprysy. Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 w zwrot towaru przez klienta a koszty wysyłki Z tego, co wiem niestety polskie prawo zmusza do płacenia za takie kaprysy. Od niedawna jest zmiana w przepisach dot. zwrotów i jeśli klient odsyła towar bez podania przyczyny to robi to wprawdzie na własny koszt, ale opłatę za wysłanie wcześniej przesyłki do niego trzeba mu zwrócić. Ja zasadniczo zwracam tylko kasę za towar - ale jeśli klient domaga się więcej to formalnie ma rację. A też uważam, że kilka, czy nawet kilkanaście zł nie jest warte czasu i nerwów straconych na korespondencję z nim oraz potencjalnej straty na wizerunku (negatyw, nawet jeśli bzdurny). Cytuj Link to postu
jota97 0 Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 w zwrot towaru przez klienta a koszty wysyłki Witam, tu ciekawy artykul na ten temat: http://reklamacjatowaru.pl/zwrot-towaru-zakupionego-przez-internet-kto-ponosi-koszty-przesylki/ Allegro jak Allegro, lecz wynika z tego, ze szczegolnie powinni byc wyczuleni Ci sprzedawcy, ktorzy prowadza sklepy internetowe... Cytuj Link to postu
edi_pg 1 Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 w zwrot towaru przez klienta a koszty wysyłki Z tego, co wiem niestety polskie prawo zmusza do płacenia za takie kaprysy. Nie zmusza. Ale też nie określa tego kto ma płacić. Znając treść ustawy można w mądry sposób zbudować regulamin dzięki któremu wszystko będzie jasne i czytelne. Cytuj Link to postu
dziki 0 Napisano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 w zwrot towaru przez klienta a koszty wysyłki z tego co wiem to zmusza, a jeśli twierdzisz inaczej podziel się weidzą Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.