Rafał Sroka 4 Napisano 2 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2022 w Wybór typu dokumnetu finalnego dla zleceń serwisowych Dzień dobry, czy myśleli Państwo nad tym aby była opcja "zawsze pytaj"? Mamy dużo nowych klientów i często typ dokumentu finalnego się zmienia, przez co wydłuża to nasz czas na obsługę, a proporcja między najpopularniejszymi FS/PA jest właściwie u nas 50/50, więc ciężko wybrać ten najpopularniejszy Gdyby po pytaniu "Czy chcesz wystawić dokument finalny" wyskakiwało okienko z jego wyborem było by cud miód malina Pozdrawiam 1 Link to postu
Patryk Kłoda 208 Napisano 5 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2022 w Wybór typu dokumnetu finalnego dla zleceń serwisowych A ewentualnie możliwość wyboru przy każdym zleceniu które jest - nie rozwiązuje problemu? Ewentualnie mogłaby być opcja definicji per Klient czyli z parametru konfiguracji z kartoteki Klienta wybrane z listy jednorazowo Link to postu
Rafał Sroka 4 Napisano 12 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2022 w Wybór typu dokumnetu finalnego dla zleceń serwisowych Często są sytuacje w których ktoś początkowo podaje dane osoby fizycznej do zlecenia, a później uznaje że weźmie na firmę "bo jednak może". im więcej opcji dostosowania tym lepiej oczywiście, ale nam na razie wystarczy opcja wyboru z listy przy realizacji 1 Link to postu
Rafał Sroka 4 Napisano 16 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2022 w Wybór typu dokumnetu finalnego dla zleceń serwisowych (edytowane) Sprawę udało się rozwiązać dosyć sprawnie, po prostu najpierw wystawiamy dokument, a później kończymy zlecenie - wtedy nie ma komunikatu o dokumencie finalnym. Edytowane 16 Grudnia 2022 przez Rafał Sroka 1 Link to postu
Polecane posty