Agnieszka Ośko 2 Napisano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2022 w Eksport jpk Przeszłam w 2021 z Insert GT na Insert Nexo Pro. Teraz potrzebuję zrobić korektę jpk za 2020 rok- program krzyczy że nie mogę wyeksportować pliku bo opcja dostępna tylko dla posiadaczy aktywnego abonamentu... Ja rozumiem, że nie moge na nim sporządzić korekty bo nie mam abonamentu ale, że nie mogę wyeksportować pliku??? Jakie jest rozwiązanie w tej sytuacji? Jestem zmuszona kupić abonament? Link to postu
Kacper Panek 145 Napisano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2022 w Eksport jpk Dzień dobry, w tej sprawie proszę skontaktować się z firma InsERT przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję pod numerem zgłoszenia INS-146658. Wszystkie zgłoszenia są indywidualnie rozpatrywane. Link to postu
Polecane posty