Radosław Czarski 0 Napisano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2022 w Pełna faktura, a częściowa wpłata Dzień dobry, Mam wystawiony dokument w wydatkach na 200k, płacę 100k i chciałbym to ująć aby wiedzieć ile mam jeszcze do zapłaty. Program pozwala zaznaczyć mi tylko całość opłaconej kwoty. Macie na to jakiś sposób, aby dodać kilka płatności do jednego dokumentu w wydatkach? Pozdrawiam Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2022 w Pełna faktura, a częściowa wpłata Dzień dobry Panie Radosławie, Dziękuję za przesłanie pytania. Jeszcze nie mamy opcji dodawania wielu płatności na wydatku. Z czasem taka możliwość się pojawi w programie. Link to postu
Polecane posty