Tadeusz Matyas 6 Napisano 20 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2022 w wysyłanie (SMTP) Co to? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 20 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2022 w wysyłanie (SMTP) Dzień dobry, powyższy komunikat może świadczyć o tym, że dane dostępowe, których Pan użył w konfiguracji konta pocztowego nie są poprawne. Proszę również zapoznać się z poniższym artykułem e-Pomocy technicznej. InsERT nexo – Jak skonfigurować pocztę wychodzącą? Link to postu
Tadeusz Matyas 6 Napisano 20 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2022 w wysyłanie (SMTP) Błąd pojawił się w najnowszej wersji. Konto poprawne. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 21 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2022 w wysyłanie (SMTP) Nie odnotowujemy błędów poczty związanych z ostatnią aktualizacją 43.0.0. Z jakiego dostawcy poczty Pan korzysta? Link to postu
Polecane posty