Rafał Sroka 4 Napisano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2022 w Problem z komunikacją z drukarką fiskalną (komunikat o aktualizacji) Dzień dobry, na jednym ze stanowisk mamy problem, ponieważ drukarka fiskalna raz na jakiś czas nie może się połączyć. Dzieje się to nagle, potrafi wydrukować jeden po drugim i nagle wyrzuca komunikat o aktualizacji SUZ do 17.0 kiedy mamy właśnie tę wersje. Aktualizacja do 17.1 nic nie zmienia. Samo wraca do normy po paru chwilach albo jak przetestujemy połączenie w subiekcie lub w samym SUZ, czasem trzeba ręcznie "wybudzić" drukarkę każąc jej wysunąć paragon, a czasem żadne z powyższych nie pomaga i trzeba po prostu poczekać. jakieś sugestie? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2022 w Problem z komunikacją z drukarką fiskalną (komunikat o aktualizacji) 5 godzin temu, Rafał Sroka napisał: jakieś sugestie? Proszę zacząć od podania podstawowych informacji - komunikat błędu, wersja programu, producent i model drukarki, sposób komunikacji między SUZ'em a drukarką. Link to postu
Rafał Sroka 4 Napisano 30 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2022 w Problem z komunikacją z drukarką fiskalną (komunikat o aktualizacji) Komunikat błędu: prosze zaktualizować suz do najnowszej wersji (min 17.0) wersja programu: InsERT Nexo 43.0.0 (5973) Prod. i model drukarki: Posnet Temo HS FV EJ 2015 Sposób komunikacji: Subiekta mamy poprzez RDP, SUZ zainstalowany jest na stacji roboczej (nie na serwerze), komunikacja odbywa się poprzez kabel USB. Nadmienię że terminal płatniczy mamy po internecie i to działa bez zarzutu. Na drugiej lokalizacji jest tak samo (tam jest Novitus HD Online, też po kablu) i tam działa wszystko. Link to postu
Polecane posty