Skocz do zawartości

Problem z komunikacją z drukarką fiskalną (komunikat o aktualizacji)

Polecane posty

Dzień dobry,

 

na jednym ze stanowisk mamy problem, ponieważ drukarka fiskalna raz na jakiś czas nie może się połączyć. Dzieje się to nagle, potrafi wydrukować jeden po drugim i nagle wyrzuca komunikat o aktualizacji SUZ do 17.0 kiedy mamy właśnie tę wersje. Aktualizacja do 17.1 nic nie zmienia.

 

Samo wraca do normy po paru chwilach albo jak przetestujemy połączenie w subiekcie lub w samym SUZ, czasem trzeba ręcznie "wybudzić" drukarkę każąc jej wysunąć paragon, a czasem żadne z powyższych nie pomaga i trzeba po prostu poczekać.

 

jakieś sugestie?

Link to postu

Komunikat błędu:

prosze zaktualizować suz do najnowszej wersji (min 17.0)

 

wersja programu:

InsERT Nexo 43.0.0 (5973)

 

Prod. i model drukarki:

Posnet Temo HS FV EJ 2015

 

Sposób komunikacji:

Subiekta mamy poprzez RDP, SUZ zainstalowany jest na stacji roboczej (nie na serwerze), komunikacja odbywa się poprzez kabel USB.

Nadmienię że terminal płatniczy mamy po internecie i to działa bez zarzutu. Na drugiej lokalizacji jest tak samo (tam jest Novitus HD Online, też po kablu) i tam działa wszystko.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...