Iwona Grudzka 0 Napisano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2022 w Użytkownicy Posiadam pakiet programów nexo dla biur. W programie Biuro nexo założyłam swoim pracownikom kartoteki użytkowników. W innych programach np w Rewizorze, mogą wejść tylko do mojej firmy jako biura rachunkowego ale nie mogą wejść do firm które są klientami biura. W uprawnieniach mają ustawioną rolę administratora i też nic to nie pomogło. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2022 w Użytkownicy Dzień dobry, jaki komunikat się pojawia przy próbie logowania pracownika biura do podmiotu (firmy) klienta biura? Link to postu
Iwona Grudzka 0 Napisano 29 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2022 w Użytkownicy Nie pojawia się żaden komunikat ponieważ nie ma możliwości żeby go wybrać. Jeśli wybiorę swoją firmę to wtedy pokazują się wszyscy użytkownicy. Jeśli wybiorę klienta biura to jest tylko 1 użytkownik czyli ja. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2022 w Użytkownicy W takim przypadku należy wykonać operację zbiorczą – Zarządzanie personelem i dodać użytkowników dla wybranych/wszystkich klientów biura z poziomu Biura nexo. Więcej informacji opisujących zarządzanie personelem znajduje się w temacie e-Pomocy technicznej: Biuro nexo – Jak zbiorczo zarządzać użytkownikami klientów biura rachunkowego?. 1 Link to postu
Polecane posty