Skocz do zawartości

Brak informacji o zysku i marzy w asortymencie na zleceniu serwisowym

Polecane posty

Dzien dobry, bardzo brakuje kolumny z informacja o marzy i zysku na zleceniu serwisowym w oknie asortymentu. Czesto scenariusz dzialnia uzytkownika zaklada, ze dodaje on zakup, wybiera towar, widzi prognozowana cene magazynowa a wyliczyc ceny sprzedazy nie moze w oparciu o zysk i marze. Bardzo prosze o dodanie tych kolumn.

image.png.efb69693cdebda1901b01ec19c0dcbb2.png

Link to postu

Dodam, ze brakuje mozliwosci wyliczania ceny sprzedazy na podstawie ceny zakupu. Moim zdaniem w zleceniu, mozliwosc wyliczania ceny sprzedazy musi byc obowiazkowa. W prosty i szybki sposob. np. dodajemy asortyment, w widoku asotrymentu widzimy cene zakupu, mamy kolumny zysk i marza i wpisujac wartosci program przelicza pozycje.

Link to postu
W dniu 10.01.2023 o 13:59, Radosław Szachnowski napisał:

Dodam, ze brakuje mozliwosci wyliczania ceny sprzedazy na podstawie ceny zakupu. Moim zdaniem w zleceniu, mozliwosc wyliczania ceny sprzedazy musi byc obowiazkowa. W prosty i szybki sposob. np. dodajemy asortyment, w widoku asotrymentu widzimy cene zakupu, mamy kolumny zysk i marza i wpisujac wartosci program przelicza pozycje.

Ceny na zleceniu serwisowym wyliczane są na podstawie cenników tak jak w przypadku dokumentów handlowych w systemie. Może Pan wskazać cennik lub plugin cenowy.

131122901_MicrosoftTeams-image(17).thumb.png.94b55097779b23c4665f8d71959561ba.png

Link to postu

Ok to jest dla mnie jasne. Jednak istnieje duza potrzeba wyliczania ceny bezposrednio na zleceniu serwisowym. Aby widziec marze i zysk. Niestety ale dostawy, konkurencja zmiennosc cen jest tak duza ze takie wyliczanie np. w serwisie samchodowym, komputerowym jest bardzo potrzebne.

Link to postu
  • 3 miesiące temu...

To caly czas nie zalatwia sprawy. Mam wielu klientow, warsztaty samochodowe, male firmy uslugowe, ktore nie opieraja sie na cennikach tylko na tym, ze Pan Kowalski z racji doswiadczenia wie, ze zysk/marza dla produktu/uslugi A powinienna byc na poziomie ok 30%. A czy to bedzie 28% czy 32% to juz decyduje dostawa, warunki zewnetrzne, ilosc zakupionych rzeczy, calosciowy wynik zlecenia. Prosze pamietac, ze zlecenie serwisowe to nie tylko suchy kalkulator. Czesto ogranicza sie marze na produktach ad hoc bo ilosc i wysokosc uslug jest duza (serwis duzo zarabia na usludze wiec czesci mogą byc juz tansze, z mniejsza marza). Czesto sprzedajac sama część marza jest wysoka a czesc + usluga powoduje ogranicznie marzy. Cenniki są ok ale nie ma czasu na ich wprowadzanie a juz wogole ciezko sie na sztywno trzymac wytycznych. Jak wspominalem ceny sprzedazy wyznacza wtedy osoba widzac kolumne zysk i marza na pozycji zlecenia oraz podsumowanie. Potrzebujemy bardzo indywidualne podjescie, ktorego nie jestem w stanie uzyskac zadnym algorytmem. Dlatego jeszcze raz prosze o dodanie kolumny zysk i marza w asortymencie zlecenia serwisowego. 

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...