Szymon Lisztwan 0 Napisano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2023 w problem po aktualizacji Dzień dobry, po aktualizacji nie mam nic. Faktur, klientów, pusty program. Link to postu
Rafał L 3 Napisano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2023 w problem po aktualizacji Z której wersji do której aktualizacja poszła? Link to postu
Szymon Lisztwan 0 Napisano 12 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2023 w problem po aktualizacji 4 minuty temu, Rafał L napisał: Z której wersji do której aktualizacja poszła? która była nie wiem (chyba ostatnia) do tej Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2023 w problem po aktualizacji Proszę sprawdzić, czy nie utworzyli Państwo przypadkowo nowego podmiotu. Informacja o tym, jak przejść do wyboru podmiotu znajduje się tutaj: InsERT nexo – Jak szybko zmienić podmiot? Link to postu
Szymon Lisztwan 0 Napisano 13 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2023 w problem po aktualizacji faktycznie utworzył się nowy podmiot - dziękuje za pomoc kolejny temat Chciałem skopiować pliki archiwizacyjne a ich nie ma program niby robi archiwizacje - zamyka się bez żadnego błędu. Plików niestety nie ma. Próbowałem zrobić archiwizację z poziomu programu serwisowego niestety wyskakuje taki błąd Proszę o pomoc. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 13 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2023 w problem po aktualizacji (edytowane) Dzień dobry, jaki folder docelowy wskazuje Pan podczas archiwizacji? Na jakim stanowisku wykonuje Pan archiwizację (klienckie czy serwerowe)? Może Pan spróbować uruchomić program serwisowy jako Administrator. Edytowane 13 Stycznia 2023 przez Arkadiusz Cieśla 1 Link to postu
Polecane posty