Skocz do zawartości

Przeniesienie zbiorcze klientów z GT do nexo


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Arkadiusz Cieśla,

Polecane posty

Mam problem z przeniesieniem danych klientów biura z GT do Biura nexo.

 

Pojawia się komunikat:

Niepowodzenie: Wyeksportowano dane i założono bazę, ale nie udało się utworzenie klienta biura:

Podany numer NIP już jest używany przez inny podmiot: NIP (1)

 

Próbowałem z kilkoma różnymi podmiotami - cały czas to samo. 

 

Coś robię nie tak (?). Podejrzewam jakiś błąd przy konfiguracji Biuro nexo. 

 

Załączam zrzut ekranu.

Zrzut ekranu 2023-01-26 o 17.57.30 7.jpg

Link to postu

Mam ten sam problem. 

Zauważyłem że w bazie danych biura - gestora mam tego klienta (nie klient biura)  wpisanego z numerem nip. 

Zmieniłem nip klienta i podmiot został zaimportowany.  - najpierw przez program serwisowy SQL wykasowałem utworzoną bazę danych "nexo_xxxxxx"

Powtórzyłem import i poszło.

Robota jest upierdliwa i chętnie się dowiem czy można proces uprościć.

Link to postu
  • Rozwiązanie

Dzień dobry, proszę w parametrach Biura nexo wyłączyć unikalność numerów NIP. Wtedy komunikat powinien przestać się pojawiać. Natomiast zmiana parametru, może spowodować zdublowanie kartotek niektórych kontrahentów. Zalecam archiwizację bazy danych.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Pojawił się u mnie ten sam problem. Nie przeniosło mi kilku klientów:

image.thumb.png.93bafbb062e6135397beac11a9c1a03a.png

Wyłączyłem weryfikowanie NIP. Zgodnie z komunikatem, baza została założona więc chciałbym dodać klienta w Biurze. Wybieram kolejno: Dodaj > Istniejący klient biura > Pozostawiam serwer domyślny > W kolejnym oknie nie ma klienta na liście. Baza jest utworzona:

image.png.4b4f84abf51fa355f6a2851c8b119b69.png

Klient jest widoczny w Programie serwisowym:

image.png.8165b266968e98ad33f2b344cf2283b3.png

Jak go dodać do Biura?

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...