Skocz do zawartości

Błędy podczas migracji

Polecane posty

Odpowiadając na Pana pytanie-tak, komunikat pojawia się przy każdej próbie zaczytania danych. 

 

Przed dokonaniem migracji dokonano:

-kontrolę danych,

-odbudowę indeksów,

-kompaktowanie.

Wysyłam screena folderów które tworzone są przy migracji. W którym katalogu znajdę pliku .xml?

 

 

 

Bez tytułu1.jpg

Edytowane przez EVE 007
Link to postu

Pliki .xml znajdują się w folderze Work, a następnie w folderze z datą przeprowadzenia importu, natomiast prosiłbym o plik .zip z całego folderu.

 

Uzyskałem też informację, że komunikatami z Log4 nie trzeba się przejmować - są to tylko i wyłącznie komunikaty dotyczące naszych domyślnych wzorców wydruków z mikroGratyfikanta, które nie mają odpowiednika właśnie z tą informacją w serii nexo.

Log1 i Log2 wyglądają na problemy z rozrachunkami, ale tutaj również bez folderu Work może być problem z analizą. Czyli prosiłbym o przesłanie jego zawartości albo wiadomością PM do mnie, albo na mail office@insert.com.pl

Edytowane przez Mateusz Włudyka
Link to postu
  • 3 tygodnie później...

Po sprawdzeniu danych w Log3 najprawdopodobniej problemem są ceny podane z precyzją większą od 2. Udało się rozwiązać ten problem, ale tylko po stronie nexo. I sądzę, że bez interwencji serwisanta się nie obejdzie.

- uruchamiamy kreator wdrożeniowy;
- przechodzimy przez niego aż do momentu eksportu;
- po eksporcie przechodzimy do katalogu z XMLami i zmieniamy nazwę pliku Waluty.xml na inną np. "__Waluty.xml", żeby nie wykonywało się przeniesienie walut gdyż ustawia ono wszystkie waluty na precyzję 2 (będziemy poprawiać);
- w bazie nexo  zmieniamy precyzję ceny w walucie EURO na większą (dostępna niestety tylko w PRO) - "update ModelDanychContainer.Waluty set PrecyzjaCeny = 4 where Symbol = 'EUR';"
- rozpoczynamy import z pliku .xml - powinno wszystko się zaczytać poprawnie.

Zdajemy sobie sprawę, że jest to zbyt skomplikowany sposób, ale na teraz - jedyny. Będziemy się zastanawiać nad rozwiązaniem tego problemu w przyszłych wersjach.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

LOG 3

Dziękuję za odpowiedz i wskazanie rozwiązania.

Pokazałem ten post serwisantowi.

 

Mam jednak pytanie z innej beczki jakie dokładnie ceny mamy zdefiniowane z precyzją większą niż 2 (bo nadal nie kojarzę czego ten błąd dotyczy)?

W którym cenniku? Jego nazwa? Problem dotyczy towarów czy dokumentów?

Czy to czasem nie chodzi o wpisywanie cen np. do faktur zakupu które mamy podawane za 1 tyś sztuk, przykładowo 555 EUR za 1 tyś.

Czyli po przeliczeniu wychodzi, ze cena jednostkowa to 0,5550 EUR. Chociaż z tego co pamiętam to tam Subiekt GT zaokrągla tam (do 0,56EUR) i dopiero mnoży przez kurs EUR i tą cenę przyjmuje na magazyn.


Jakim zestawieniem mógłbym wyłuskać tylko te towary (lub dokumenty bo nie wiem w sumie czego ten problem dotyczy), które mają ten cennik zdefiniowany do 4 miejsc?

 

LOG 1 oraz LOG 2

Czy coś wiadomo w sprawie LOG 1 oraz LOG 2? 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...