Skocz do zawartości

Brak podglądu

Polecane posty

Cześć,

 

zadałem pytanie na subiekt gt, ale nikt nie udzielił mi rozwiązania, liczę, że tu uda się jej wypracować.

 

Od jakiegoś czasu (2 tygodnie) nie wyświetla się strona nowości po uruchomieniu subiekta.

To nie byłby problem, ale przez to nie działa też Windykacja, podgląd dokumentów i wiele innych.

 

Błąd wszędzie wyświetla się taki sam (dołączony screen shot)/

 

Macie jakiś pomysł jak to naprawić?

 

Konfiguracja:

Windows 11 ARM.

Subiekt GT najnowsza wersja jako połączenie do serwera.

 

UWAGA, mam tez inny komputer z taka sama konfiguracją i tam jest poprawnie.

 

Windows zainstalowane wszystkie aktualizacje.

Tak, zrobiłem standardowe operacje, odinstalowałem subiekta i serwery sql, aby zainstalować je na nowo.

 

pozdrawiam

Sebastian

639496043_Zrzutekranu2023-02-5o14_27_29.thumb.png.97e305d80397e431b84b405a914e99b9.png

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Dziękuje za odpowiedź, niestety chyba nie ma tu osób, pracujących w takiej konfiguracji.

Jeżeli chodzi o różnice, to wydaje mi się, że sprawdziłem wszystko. Na czystym windawskie, zaraz po instalacji jest ok.

Jak tylko ściągną się aktualizację problem powraca. Wynika z tego, że przyczyną się aktualizacje, ale na kolejnym komputerze,

który ma tą samą konfiguracje problem nie wstępuje. Widocznie jest coś unikalnego na co jeszcze nie trafiłem.

 

 

Jak tylko rozwiąże problem to podzielę się tu na forum.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...