Skocz do zawartości

Problem połączenia się z bazą na komputerze klienckim z serwerem Subiekt GT

Polecane posty

Dzień dobry,
Próbuję się połączyć z serwerem na stanowisku klienckim. Wszystko działa w ramach jednej sieci, sprawdzałem przygotowane porady Insertu, dodałem wyjątki do zapory, powyłączałem zapory, antywirusy no i... w sumie nic. Nadal nie mogę się połączyć. Inny komputer łączy się bez problemu z Subiektem, ja niestety nie mogę. Wczoraj jeszcze na 2-3 próby udało mi się połączyć, ale no niestety teraz już klops.
Miał ktoś podobny przypadek? W jaki sposób szukać jeszcze rozwiązania?

Link to postu

Osobiście stosuję prostą zasadę - jeśli nie widzę swojego błędu, to proszę kogoś innego, aby sprawdził gdzie go popełniłem... Polecam skorzystać z pomocy wybranego przez siebie dostawcy programów czy usług serwisowych firmy InsERT... Jeśli chce Pan kontynuować wyjaśnienie problemu przez forum to proszę "nie pisać" tylko "pokazać" (zrzuty ekranu) wszystkie konfiguracje, które powinny pozwolić na nawiązanie połączenia.

Link to postu
  • 2 miesiące temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...