Skocz do zawartości

Błąd "Sesja aplikacji wygasła"

Polecane posty

Dzień dobry,

w celu analizy problemu potrzebna będzie większa ilość danych:

  • Z jakiego programu Pan korzysta? Temat jest założony w dziale Subiekta nexo, lecz wspomina Pan o dekretacji.
  • Jaka jest wersja programu?
  • Jakie dokładnie operacje rozumie Pan przez zbiorcze akcje? Proszę wskazać precyzyjnie.
  • Na ilu stanowiskach Państwo pracują? Jeśli na wielu to czy problem występuje na wszystkich?

 

Link to postu
  • Korzystamy z Subiekta Nexo, Gestora oraz Rewizora.
  • Wersja programu 44.0.2 (6181)
  • Przykład z aktualizacją cen. Zaznaczam w asortymencie 200 produktów, prawy przycisk -> zbiorczo -> ceny -> aktualizuj cenniki
  • Pracujemy na 12 stanowiskach. Nie wiem czy na wszystkich, ale problem występuje co najmniej na czterech stanowiskach

W przypadku aktualizacji cennika przy błędzie na jakimś asortymencie program działa dalej i po skończeniu można ponowić dla pozycji z błędami,

ale są przypadki, że program po prostu wyrzuca komunikat i trzeba czynność powtarzać

nexo2.jpg

nexo.jpg

Link to postu

Proszę upewnić się, że na uruchamianym podmiocie nie ma podpiętych żadnych rozwiązań zewnętrznych i żaden program nie komunikuje się z bazą nexo w tle.

Dodatkowo proszę upewnić się, że problem nie wynika z braku wolnego miejsca na dysku na stanowisku serwerowym.

Edytowane przez Kacper Panek
Link to postu

Dzień dobry, 

nie otrzymujemy podobnych zgłoszeń, a przesłane dane diagnostyczne nie pozwoliły na jednoznaczne wskazanie przyczyny problemu. Biorąc pod uwagę, że problem występuje również na bazie demo, prawdopodobnie jest związany z infrastrukturą. Zalecamy skorzystanie z pomocy doświadczonego serwisanta, który będzie w stanie przeanalizować problem na miejscu. 

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...