Marcin Górczyński 0 Napisano 21 Marca 2023 Udostępnij Napisano 21 Marca 2023 w Błąd "Sesja aplikacji wygasła" Przy wykonywaniu zbiorczych akcji wyświetla się komunikat "Sesja aplikacji wygasła". Poprzednio można było zbiorczo zadekretować dowolną ilość faktur, a od ostatniej aktualizacji zmuszeni jesteśmy do ograniczenia się do 10, gdyż przy większej ilości wyskakuje błąd. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 22 Marca 2023 Udostępnij Napisano 22 Marca 2023 w Błąd "Sesja aplikacji wygasła" Dzień dobry, w celu analizy problemu potrzebna będzie większa ilość danych: Z jakiego programu Pan korzysta? Temat jest założony w dziale Subiekta nexo, lecz wspomina Pan o dekretacji. Jaka jest wersja programu? Jakie dokładnie operacje rozumie Pan przez zbiorcze akcje? Proszę wskazać precyzyjnie. Na ilu stanowiskach Państwo pracują? Jeśli na wielu to czy problem występuje na wszystkich? Link to postu
Marcin Górczyński 0 Napisano 22 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2023 w Błąd "Sesja aplikacji wygasła" Korzystamy z Subiekta Nexo, Gestora oraz Rewizora. Wersja programu 44.0.2 (6181) Przykład z aktualizacją cen. Zaznaczam w asortymencie 200 produktów, prawy przycisk -> zbiorczo -> ceny -> aktualizuj cenniki Pracujemy na 12 stanowiskach. Nie wiem czy na wszystkich, ale problem występuje co najmniej na czterech stanowiskach W przypadku aktualizacji cennika przy błędzie na jakimś asortymencie program działa dalej i po skończeniu można ponowić dla pozycji z błędami, ale są przypadki, że program po prostu wyrzuca komunikat i trzeba czynność powtarzać Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 22 Marca 2023 Udostępnij Napisano 22 Marca 2023 w Błąd "Sesja aplikacji wygasła" Jak rozumiem, problem pojawia się we wszystkich programach, przy różnych typach operacji zbiorczych? Na ilu podmiotach Państwo pracują? Proszę zweryfikować, czy problem występuje także na innych. Można w tym celu posłużyć się opcją stworzenia nowego podmiotu demo. Link to postu
Marcin Górczyński 0 Napisano 22 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2023 w Błąd "Sesja aplikacji wygasła" Problem występuje we wszystkich programach, przy różnych operacjach. Pracujemy na jednym podmiocie. Po uruchomieniu podmiotu demo i sprawdzeniu pojawia się taki sam problem. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 23 Marca 2023 Udostępnij Napisano 23 Marca 2023 w Błąd "Sesja aplikacji wygasła" Dzień dobry, proszę o przesłanie danych diagnostycznych ze stanowiska generującego błędy zgodnie z artykułem e-Pomocy technicznej: InsERT nexo – Jak wygenerować dane diagnostyczne? Link to postu
Marcin Górczyński 0 Napisano 23 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2023 w Błąd "Sesja aplikacji wygasła" Dane diagnostyczne. InformacjeDiagnostyczne-AMG VISION.zip Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 23 Marca 2023 Udostępnij Napisano 23 Marca 2023 w Błąd "Sesja aplikacji wygasła" (edytowane) Proszę upewnić się, że na uruchamianym podmiocie nie ma podpiętych żadnych rozwiązań zewnętrznych i żaden program nie komunikuje się z bazą nexo w tle. Dodatkowo proszę upewnić się, że problem nie wynika z braku wolnego miejsca na dysku na stanowisku serwerowym. Edytowane 23 Marca 2023 przez Kacper Panek Link to postu
Marcin Górczyński 0 Napisano 23 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2023 w Błąd "Sesja aplikacji wygasła" Na serwerze nie brakuje wolnego miejsca na dysku. Po wyłączeniu zewnętrznych rozwiązań problem nadal występuje. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 24 Marca 2023 Udostępnij Napisano 24 Marca 2023 w Błąd "Sesja aplikacji wygasła" Dzień dobry, nie otrzymujemy podobnych zgłoszeń, a przesłane dane diagnostyczne nie pozwoliły na jednoznaczne wskazanie przyczyny problemu. Biorąc pod uwagę, że problem występuje również na bazie demo, prawdopodobnie jest związany z infrastrukturą. Zalecamy skorzystanie z pomocy doświadczonego serwisanta, który będzie w stanie przeanalizować problem na miejscu. Znajdź serwisanta Link to postu
Polecane posty