Szczepan Socha 4 Napisano 22 Marca 2023 Udostępnij Napisano 22 Marca 2023 w Zamówienie od klienta - Termin realizacji Szukałem w parametrach, ale niestety nie znalazłem. Tworząc zamówienie od klienta za każdym razem muszę usuwać ręcznie termin realizacji. Czy jest gdzieś opcja w programie, aby przy tworzeniu nowego zamówienie termin realizacji był nie wypełniony, a dopiero w razie potrzeby można go uzupełnić? Wykorzystuję termin realizacji w ok 10% zamówień, więc wygodniej dla mnie gdyby był niewypełniony lub wypełniony z automatu (np. data zamówienia + 7 dni) Link to postu
Kacper Panek 144 Napisano 23 Marca 2023 Udostępnij Napisano 23 Marca 2023 w Zamówienie od klienta - Termin realizacji Dzień dobry, termin realizacji podpowiadany jest z daty systemowej. Nie ma parametrów pozwalających na modyfikację tego pola. Link to postu
Szczepan Socha 4 Napisano 23 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2023 w Zamówienie od klienta - Termin realizacji Dziękuję za odpowiedź. Czy w przyszłości jest szansa na zmianę tak by była możliwość ustawienia tego w parametrach czy ma pobierać datę, czy zostawić pole niewypełnione? Link to postu
Kacper Panek 144 Napisano 23 Marca 2023 Udostępnij Napisano 23 Marca 2023 w Zamówienie od klienta - Termin realizacji Nie wykluczamy możliwości wprowadzenia takiej funkcjonalności – sugestia została zapisana. Link to postu
Szczepan Socha 4 Napisano 23 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2023 w Zamówienie od klienta - Termin realizacji Super bardzo dziękuję. Link to postu
Polecane posty