Skocz do zawartości

Automatycznie rozpoznawanie hiperłączy w treści tworzonej wiadomości [nowa funkcjonalność]

Polecane posty

Korespondując z klientami istnieje naturalna potrzeba załączania linków, np. do strony/sklepu firmowego, gdzie w trakcie rozmowy odwołujemy się do produktów, porad, regulaminu, cennika, kontaktu... w sumie oczywista potrzeba poprzez którą ułatwiamy szybkie porozumienie się z klientem.

 

W tej chwili działa to tak, że gdy wkleimy wprost link ze schowka to w mailu nie jest to widoczne jako hiperlink a jako zwykły tekst (czyli brak niebieskiej czcionki i podkreślenia).

Po wysłaniu takowej wiadomości... co ciekawe, gdy odbieram to np. w Outlook to widzę to już jako link (podkreślenie, niebieska czcionka), klikam a tu zonk - 404 not found.

 

Oczywiście mogę skorzystać z narzędzia do dodawania linków ale jeśli to ma być bardziej ergonomiczne (szybkie w działaniu) to po wklejeniu linka ze schowka lub stworzeniu go wprost w mailu na zasadzie wpisania adresu www, np. insert.com.pl  to taki adres powinie stawać się automatycznie linkiem. Czyli już w tworzonej wiadomości, autor może go kliknąć i przenieść się do docelowej lokalizacji.

 

Oczywiscie powyzsze powinno działać również w odniesneiu do @

 

Poprawicie to?

Wówczas ten przycisk z ręcznym dodawaniem linków bym usunął.

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...